سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

پوسترهای زیر از جملات ناب حضرت امام خامنه ای حفظه الله تولید شده است.

با ذکر صلوات و دعا برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای و ملت مسلمان ایران در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی دانلود بفرمایید.


جهت دریافت سایز بزرگ روی تصاویر با ذکر یا علی کلیک بفرمایید.

پوسترهای حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب

دانلود پوستری از بیان امام خامنه ای درباره ی رابطه ی قرآن کریم و علوم انسانی

پوستر رابطه ی قرآن کریم و علوم انسانی در بیان امام خامنه ای حفظه الله

با ذکر صلوات و دعا برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای و ملت مسلمان ایران در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی دانلود فرمایید.

پوستر قرآن کریم و علوم انسانی در بیان امام خامنه ای
پوستر قرآن کریم و علوم انسانی در بیان امام خامنه ای

کلمات کلیدی : امام خامنه ای  دانلود  رهبر انقلاب  علوم انسانی  قرآن کریم  پوستر

-----------------------------------------------------------------------------------------------



پوستری از امام خامنه ای درباره مادر و مادری

امام خامنه ای : گر چنانچه در محیط خانواده، محترم و مکرّم شمرده بشود، بخش مهمّى از مشکلات جامعه حل خواهد شد. باید کارى بکنیم که بچّه‌ها دست مادر را حتماً ببوسند؛ اسلام دنبال این است. کما اینکه در خانواده‌هاى مذهبى‌تر و اخلاقى‌تر و نزدیک‌تر به مفاهیم مذهبى، اینها مشاهد میشود. فرزندان خانواده نسبت به مادر تکریم داشته باشند... ادامه اینجا

با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی دانلود فرمایید.

برای دریافت سایز بزرگ با ذکر یا علی روی تصاویر کلیک نمایید


پوستر امام خامنه ای و ومسئولیت سنگین مادری
پوستر صحبت امام خامنه ای درباره مادر

پوستر پاسخ دندان شکن امام خامنه ای به خسته ها و واداده های انقلاب که ملت انقلابی را تندرو و افراطی می خوانند.

متاسفانه اخیرا برخی نامزدهای بزدل و از تبار شاه سلطان حسین ملت رشید ایران را که مردانه به شخص شجاعی چون احمدی نژاد رای داد و پای همه ی انحرافات او هم صبر کرد به تندی و افراطی گری متهم می کنند. پوستر زیر پاسخ امام خامنه ای است در سخنرانی طوفانی ایشان در سالروز رحلت امام راحل عظیم الشأن در 14 خرداد 92  به این اتهام.

با ذکر صلوات و دعا برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای و ملت رشید ایران دانلود فرمایید.

برای دانلود سایز بزرگ با ذکر یا علی روی تصویر کلیک فرمایید.



پوستر پاسخ امام خامنه ای به علت اتهام تندروی و افراطی گری به ملت ایران
پوستر پاسخ امام خامنه ای به علت اتهام تندروی و افراطی گری به ملت ایران

پوستر مسئولیت خونهای فتنه 88 در بیان امام خامنه ای

متاسفانه کتابهای تاریخ دوره ی درسی ما تنها به تاریخ قبل از انقلاب آن هم نه تاریخ با نگاه شیعه و اسلام که همان تاریخ انبیائ و ائمه و مستندات و عبرتهای قرآنی است بلکه تاریخ اشکانی و  سامانی و امثالهم را آن هم از نگاه شاهانه نویسان به دانش اموزان می آموزند. حقا اگر تاریخ بعد از انقلاب مهمتر از تاریخ قبل از انقلاب برای نسل جدید نباشد اهمیتش از تاریخ قبل از انقلاب کمتر نیست..ان شائ الله این سبک کتابهای درسی تاریخ اصلاح شود و نهال های انقلاب بفهمند بر امام خمینی و امام خامنه ای در این سی و پنج سال علمداری مردانه چه گذشت.. به واقع باید گفت بشکنند قلم هایی که ننویسند بر یاران خمینی و خامنه ای چه گذشت و چه عبرت ها که در تاریخ بعد از انقلاب نهفته است...

یک نمونه اش :

در این قضیه‌ى انتخابات، مردم حقاً و انصافاً به وظیفه‌ى خودشان عمل کردند. وظیفه‌شان این بود که بیایند پاى صندوقهاى رأى، که به بهترین وجهى این وظیفه اداء شد؛ اما ما و شما وظائف سنگین‌ترى داریم. آن کسانى که به یک نحوى یک نوع مرجعیتى در افکار مردم دارند؛ از این سیاسیون و رؤساى احزاب و کارگردانان جریانات سیاسى، و یک عده‌اى از اینها حرف‌شنوى دارند، اینها خیلى باید مراقب رفتار خودشان باشند؛ خیلى باید مراقب گفتار خودشان باشند. اگر آنها کمى افراطى‌گرى کنند، دامنه‌ى این افراطى‌گرى در بدنه‌ى مردم به جاهاى بسیار حساس و خطرناکى خواهد رسید که گاهى خود آنها دیگر نمیتوانند آن را جمع کنند، که ما نمونه‌هایش را دیده‌ایم. افراط وقتى در جامعه به وجود آمد، هر حرکت افراطى به افراطى‌گرى دیگران دامن میزند. اگر نخبگان سیاسى بخواهند قانون را زیر پا بگذارند، یا براى اصلاح ابرو، چشم را کور کنند، چه بخواهند، چه نخواهند، مسئول خونها و خشونتها و هرج و مرج‌ها، آنهایند. من به همه‌ى این آقایان، این دوستان قدیمى، این برادران توصیه میکنم بر خودتان مسلط باشید؛ سعه‌ى صدر داشته باشید؛ دستهاى دشمن را ببینید؛ گرگهاى گرسنه‌ى کمین‌کرده را که امروز دیگر نقاب دیپلماسى را یواش یواش دارند از چهره‌هایشان برمیدارند و چهره‌ى حقیقى خودشان را نشان میدهند، ببینید؛ از اینها غفلت نکنید.

امام خامنه ای در خطبه ی تاریخی بعد از فتنه (منبع )


مسئولیت خونهای فتنه 88 در نگاه امام خامنه ای
مسئولیت خونهای فتنه 88 در نگاه امام خامنه ای

پوستر رابطه ی خستگی و اعتدال در بیان امام خامنه ای..

بعضیها با نام عقلانیت، با نام اعتدال، با نام پرهیز از جنجال و دردسر بین‌المللی، میخواهند از مبانی انقلاب و اصول انقلاب کم بگذارند!
این نمیشود؛ این نمیشود.
این نشانه‌ی بی‌صبری و نشانه‌ی خسته شدن است.

گاهی این خسته شدن را - که خودشان خسته شده‌اند - به مردم نسبت میدهند: مردم خسته شده‌اند! نه، نخیر.
مردم آن وقتی که احساس کنند مسئولین کشور با سربلندی مسلمانی و عبودیت خودشان را اعلام میکنند، خوشوقت میشوند؛ خوشحال میشوند.
این مردم، مسلمانند. حرکت مردم هم به خاطر همین بود.
این مردم مگر همان مردمی نیستند که انقلاب کردند؟ شعارهای انقلاب چه بود؟ این مردم مگر همان مردمی نیستند که هشت سال این جنگ مظلومانه را اداره کردند؟ همین مردم اداره کردند. مگر مردم دیگری هستند؟ غیر از آن مردمی که توی این کشور این کارهای بزرگ را انجام دادند، کدام مردم این کارها را کردند؟



پوستر خستگی و اعتدال در کلام امام خامنه ای
پوستر خستگی و اعتدال در کلام امام خامنه ای

دانلود پوستری از امام خامنه ای درباره ی  سبک مدیریت اسلامی

امام خامنه ای شخصیتی است که روی ریزه کاری هایی های سبک زندگی مانند همه ی عرفا و بزرگان روحانی شیعه ساعت ها وقت گذاشته است و هر روز تلاش کرده است که سبک زندگی خود را به سبک زندگی ائمه ی اطهار سلام الله علیهم نزدیک تر بفرماید. ایشان سال 89 در دیداری با روحانیونی که وارد دانشگاه می شوند در مورد پشت میزنشینی و حبس شدن در خلوات اتاق های اداری هشدار می دهد و به همه ضرورت سبک مدیریت نبوی را گوشزد می فرماید.


سبک مدیریت اسلامی امام خامنه ای
سبک مدیریت اسلامی امام خامنه ای حفظه الله

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی