سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

برکناری روحانی خوب بد زشت....

جمعه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۷، ۰۴:۴۱ ب.ظ

برکنار کردن روحانی توسط هر نهاد حکومتی بهانه دادن دست نفوذی ها برای تحریک مردم و شوراندن مردم ضد نظام است. اما برکناری توسط خود مردم چطور؟ ممکن است بگویید مردم هنوز خیلی ها روحانی را قبول دارند و اگر مخالفین او به میدان بیایند دو دستگی بین مردم در کشور ایجاد می شود و تشنج می شود. مگر اینکه بالای نود و پنج درصد مردم مخالف روحانی باشند که این هم فرض بعیدی است و دولتهای ایران با توجه به گستردگی شان، فقط حقوق بگیران دولت و اطرافیانشان سی چهل درصد جامعه را درگیر می کنند و لذا مخالفت نود و پنج درصدی محتمل نیست و در همان قضیه ی بنی صدر هم اگر ضرب العجل مقابله نظامی با عراق نبود شاید بهتر بود که بنی صدر عزل نشود و با مقابله رسانه ای و اجتماعی تضعیف و محدود شود نه با عزل سیاسی. زیرا که بعد ها بهانه دست منافقین افتاد تا از آب گل آلود ماهی بگیرند و هفده هزار نفر و ده ها شخصیت سیاسی را در ششم و هفتم تیر و هشتم شهریور و ... ترور کنند به خاطر انتقام بنی صدر. البته دولت در زمان رفسنجانی این چنین حجیم و متورم شد که دیگر نمی شود به راحتی با آن برخورد کرد که این هم مشکلی است که باید با لاغر شدن دولت حل شود.

اما نکته ی مهم دیگری که وجود دارد این است که متاسفانه در ایران فرهنگ پاسخگویی مسئولین پس از پایان مسئولیت وجود ندارد و خداحافظی با مسئولیت همراه است با خداحافظی با تمام جرائم انجام شده در حین مسئولیت و هیچکس بعدا پاسخگوی تصمیمات غلط خود حین مسئولیتش نیست. برای اولین بار بعد از دولت احمدی نژاد سه تن از حلقه ی مدیران نزدیکش مشائی و رحیمی و بقائی به زندان افتادند که البته آن هم ظاهرا به دلیل تصمیمات غلط مدیریتی نبود و بحث های دیگری بود. این خشت کج کار هاشمی رفسنجانی بود که هیچگاه حاضر نشد پاسخگوی تصمیمات غلط خود در دوره ی هشت ساله ی ریاست جمهوری خود باشد بعدها خاتمی و احمدی نژاد هم پاسخگو نبودند اما وقت آن است که نیروهای انقلابی این بار در مرصاد الهی یقه ی روحانی را بعد از پایان دوره ی ریاستش بگیرند و او را به میز محاکمه بکشند تا از این به بعد هر سبزی فروش بی سوادی فکر نکند که ریاست جمهوری فقط خوردن و بردن و دستور دادن و نطق کردن است و بداند که یوم الحسابی در پیش است و مو را از ماست می کشند و برای تک تک تصمیمات رئیس جمهور را سین جیم می کنند اگر این شد دیگر شاهد صف ثبت نام برای ریاست جمهوری نخواهیم بود و جز اهل تقوا و افراد کار کشته آن هم به زور دیگران نامزد ریاست جمهوری نخواهند شد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی