سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سلام و عرض خدا قوت به همه ی مجاهدان سایبری امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا

در فضای بازی های رایانه ای با آن که اصل آموزش انتقالی به مخاطب بازی، آموزش فرهنگ و نوع نگاه  و تفکر او درعرصه ی زندگیست اما بازیهایی که اخیرا در کشور ساخته می شود عمدتا اصلا توجهی به این قضیه ندارند و نمی دانند که یک بازی ایرانی اصیل باید فضای فرهنگی جبهه های دفاع مقدس را شبیه سازی کند و در آن قطعا باید ایستگاه صلواتی و خوابیدن در قبر و زیارت عاشورا و مسابقه برای شستن ظرف و پوتین بقیه شبیه سازی شود وگرنه تنها اسم شخصیت ها را عوض کردن و ترجمه ی محیط بازی های غربی کاری که از پیش نمی برد هیچ، بلکه همان فرهنگ و نگاه غربی خشونت و کشت و کشتار جاهلانه را این بار با زبان آشنا برای کودکان آموزش می دهد. قدیم تر ها آنقدر ادبیات پدر و مادرها قرآنی و اسلامی بود و آنقدر سر زبان ها ان شاء الله و استغفرالله و الله اکبر و خدا بزرگه می گذشت که اصلا فکر کفر به ذهن جوان و کودک خطور نمی کرد. باید ان شاء الله در بازیها یک محیط ناب اسلامی پر از کلید واژه ها و عبازات و ادبیات اسلامی شبیه سازی شود.

بازی خانواده ی تولیدگر اصلاحی است از یک بازی خارجی ( 2 farm mania) در جهت کمی اسلامی شدن. این بازی خارجی ظرفیت بالایی برای تربیت نسل علاقه مند به کار و تولید از کودکان دارد و غربی ها برای تولیدگر بار آوردن کودکان خود آن را تولید کرده اند. صوت های بازی به زبان فارسی و ادبیات دینی بازتولید شده اند مثلا در حین بالا کشیدن دلو از چاه پیرمرد بازی عبارت یا علی را تکرار می کند یا مثلا در حین کاشت گیاه بسم الله توسط کودک گفته می شود و از این قبیل اصلاحات... البته هنوز در بخش گرافیک و ... کار باقی است و تازه شروع کار است اما برای جمع آوری نظرات دوستان پیش تولید اول این بازی در این سنگر ارائه می شود باشد که ان شاء‌الله برای بهتر شدن بازی عنایات الهی بیشتر شود و خدا افاضه فیضی بنماید تا بازی بیشتر به سبک زندگی اسلامی نزدیک شود.

در ادامه با ذکر صلوات و دعا برای سلامتی و ظهور امام زمان ارواحنا و انفسنا و اموالنا له الفدا و پایداری امام خامنه ای در مسیر اسلام ناب محمدی بازی خانواده ی تولیدگر را دانلود فرمایید.

ان شاء الله همه در سال حماسه سیاسی و اقتصادی حماسه ساز و تولیدگر باشیم.

بازی شبیه ساز کشاورزی سنتی خانواده تولید گر

دانلود پیش تولید بازی شبیه ساز کشاورزی سنتی خانواده تولید گر

دانلود بازی

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی