سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

وَ أَمَّا الْقاسِطُونَ فَکانُوا لِجَهَنَّمَ حَطَباً (الجن 15)

و اما قاسطین؛ همانها که برای جهنم هیزمند....

یکی از مهمترین مسائلی که در جامعه ی اسلامی زیر بنای رشد و پیشرفت جامعه است اصلی است به نام قسط و مساوات و برابری همه ی مسلمانان در برخورداری از برکات الهی که از طریق نظام اسلامی به مردم می رسد. این اصل باعث می شود که مسلمین با هم اختلاف پیدا نکنند و لذا به فکر حرکت به سمت حکومت جهانی الهی باشند و فکر و ذهنشان متوجه رشد تمدن اسلامی و نفوذ آن در دل بلاد کفر و الحاد و استکبار باشد. کسی که بیشترین ضربه را از این مساوات و قسط می خورد شیاطین و حکومت های استکباری هستند لذا این حکومت ها همیشه در پی مقاسطه یعنی به هم زدن قسط بر می آیند، این مقاسطه در ساده ترین شکل آن با صورت های زیر شکل می پذیرد:

1) تقسیم جامعه به مرفهین و اراذل

2)به هم زدن قسط و تساوی در مناطق شهری و تقسیم شهرها به مناطق فقیر نشین و غنی نشین و بالاشهر و پایین شهر.

3) تقسیم جامعه در بهره مندی از خدمات و برکات نظام حاکم بر جامعه و امتیاز خواهی و ویژه خواری

نبرد قاسطین را نیز همین کسانی که مقاسطه را بر قسط ترجیح دادند و پیروی از سیره ی رسول الله در برابری و تسویه و قسط را برنتافتند بر حضرت امیر المومنین علیه السلام تحمیل کردند...

جالب آنجاست که معمولا این مقاسطه تحت عناوین فریبنده و گول زننده مطرح می شود مثلا عمر و ابوبکر تحت این عنوان که برای حفظ نظام و حکومت لازم است به ملأ و طبقات قدرتمند بیشتر از بیت المال پرداخت شود تا انها هوادار نظام باشند و نظام قوت اجتماعی بیشتری داشته باشد. در حالی که فکرشان نمی رسید که تعداد بیشتری از جامعه را در این صورت بی بهرگان و کم بهرگان تشکیل می دهند و این مقاسطه و به هم زدن تعادل دیر یا زود عامل مهمی است که نظام اسلامی را به زمین خواهد زد. شیطان آنها را فریب داد و جمله ی ((الناس سواء کسنان المشط )) پیامبر را پشت سر انداختند و جامعه ی الهی را به درد خانمان سوز مقاسطه گرفتار ساختند. حضرت امیر برای راست کردن این انحراف مجبور شد نبرد سهمگین جمل را تحمل کند تا عطر خوش برابری و مساوات دوباره در جامعه بپیچد.

شکر خدا به برکت دولت مردمی دکتر احمدی نژاد عطر تعادل و تساوی در جامعه  در بهره مندی از یارانه پیچیده بود اما ظاهرا شیاطین نفوذی در این دولت جدید که کلیدش ظاهرا برای قفل کردن می چرخد تا باز کردن قفل، در تلاشند تا دوباره مقاسطه را به جای قسط بنشانند.

مراقب باشید که مقاسطه پایه ی اول انحراف جامعه از مساوات و خطری بسیار خانمان برانداز است. مجلس به هوش باشند مبادا قسط در برخورداری از یارانه به هم بخورد. حواستان جمع باشد که شیاطین تنها هدفشان به هم زدن قسط است و اگرچه ابتدا با ظاهر فریبنده ی و خدمت به محرومین و امثال آن جلو بیایند ولی در نهایت هدفشان بر هم زدن تعادل است. محروم کردن ثروتمندان از محروم کردن فقرا بدتر است زیرا ثروتمندان راحت تر می توانند با توجه به قدرت مالیشان علیه بی عدالتی غائله به پا کنند.

هیچ کس حق ندارد قسط و تسویه را در جامعه به هم بزند هر حرکتی که بخواهد مساوات را در برخورداری از یارانه به هم بزند حرکتی شیطانی است.

حذف دهک پردرآمد عین مقاسطه است
طرح حذف دهک از یارانه

ضمنا سبد کالا نیز طرحی مشکوک است که می خواهد کرامت انتخاب گری را از مردم بگیرد و توهین به شعور و اختیار و فکر و عقل مردم است. برخی می خواهند پول یارانه در جامعه از کنترلشان خارج نشود و دوباره مجاری خرید مردم را به گلوگاه های فاسد خودشان پیوند بزنند. این ها در این هشت ساله که مردم غیور و مسلمان ایران این پولهای یارانه را در راه رشد و تولید و فرهنگ و اسلام خرج کرده اند ضربه خورده اند و اصلا موافق نیستند که پول دست ملت مسلمان و انقلابی ایران باشد زیرا این ملت پول را صرف آبادگری مسجد و حسینیه و دین و فرهنگ و تولید و اقتصاد خواهد کرد. چه زمین ها که در این هشت سال به برکت یارانه آبادی و عمران یافته اند، چه شرکت ها و موسسات توسط این ملت الهی تاسیس شده است و چه کاسبی های حلالی که شکل گرفته است... شیاطین از این که پول دست مردم ایران باشد می ترسند لذا می خواهند با طرح سبد کالا وارداتچی های خودشان را که منافع شیاطین را پیگیری می کنند تغذیه کنند.

فراموش نکنید طرح هدف مندی سالها در کشور مطرح بود اما شیاطینی که منافعشان را از اجرای این طرح در خطر می دیدند و دل از بیت المال نمی کندند آن را اجرا نمی کردند، این ها دوباره می خواهند بیت المال را اختصاصی کنند به امید روزی که همه ی پول نفت بین مردم تقسیم شود و دولت و دولتی و نظامی و مجلسی اگر بیش از یارانه می خواهند مخارج داشته باشند خودشان با کد یمین و کار و کشاورزی اضافه خرج خودشان را تامین کنند و از حضرت امام خامنه ای یاد بگیرند که حقوق از بیت المال نمی گیرد و کسانی که به بیت المال نزدیک ترند باید بیشتر از دست زدن به آن بترسند زیرا شیطان بییشتر در کمین آنهاست.

باید فعالان اقتصادی انقلابی و الهی نیز مانند جشنواره ی فیلم عمار هم را پیدا کنند، خمس بده های بازار باید هم را پیدا کنند، حلال خور ها و قرض بده ها به نیازمندان باید هم را پیدا کنند، معیار فعالیت اقتصادی سالم دادن خمس و زکات و قرض دادن و انصاف رعایت کردن و دانستن احکام اقتصاد اسلامیست نه ریش و یقه ی بسته و برخی پوسترها و پارچه نوشته ها و بنرهای فرهنگی که بعضا در فروشگاه ها مشاهده می شود. عمار اقتصادی ای هم باید شکل بگیرد ان شاء الله... طرح ایده ی خودی و غیر خودی نیز در جامعه لازم است. شیاطین از شناسایی شدن بیش از همه چیز می هراسند و لذا اصلا موافق نیستند که جدایش و پالایش و تصفیه در جامعه شکل بگیرد همان کاری که حضرت امام در اوایل انقلاب مطرح کرد که تصفیه باید بشوند اداره ها و امروز مجددا تصفیه گری لازم است آنهایی که از تقسیم جامعه به ارزشی و غیر ارزشی می هراسند همان شیاطینی هستند که باید تصفیه شوند...

برچسب‌ها را با ویرگول لاتین (,) جدا کنید


 اقتصاد

 تسویه

 حذف

 دهک

 طرح هدفمندی

 عدالت

 قسط

 مساوات

 مقاسطه

 یارانه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۱
محسن بهرامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی