سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

اینقدر صدا وسیمای جمهوری اسلامی ضعیف عمل کرد و در مورد کودکان برنامه های مشکل دار و طرب انگیز پخش کرد که بالاخره آیت الله سیستانی حفظه الله سال 91 احساس تکلیف کردند و شکر خدا شبکه هدهد فارسی رو هم علاوه بر هدهد عربی راه انداختند (خبر اینجا).

ان شاء الله مراجع دیگر نیز در صورت صلاحدید برای رقابتی شدن فضای این شبکه ها و زمینه سازی رشد آنها در راه تاسیس چنین شبکه هایی اقدام بفرمایند. در خبرها آمده بود که وهابی ها اعلام کرده بودند که خطرناک ترین شبکه ی ماهواره ای شیعی همین هدهد عربی است. باید یک دست مریزاد حسابی به صدا وسیما گفت...

شکر خدا سایت شبکه ی هد هد فارسی (اینجا) تقریبا همه ی برنامه های این شبکه را برای دانلود روی سرورشون قرار می دهند. ان شاء الله دوستان و برادرانی که کودک دارند از این سایت استفاده لازم را ببرند. برخی از ویدیو های نماهنگی این شبکه در مورد ائمه اطهار علیهم السلام اینجا قابل مشاهده است.

برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای و امت حزب الله در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی صلوات بلند بفرستید.

پخش عربی شبکه متاسفانه تاکنون چند بار با فشار مخالفان اهل بیت علیهم السلام از ماهواره ها قطع شده است

 شبکه هدهد فارسی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۳ ، ۱۹:۴۳
محسن بهرامی

بازی چوگانک با الهام گرفتن از بازی چوگان برای ورزش و تفریح تمامی اعضای خانواده طراحی شده است. با چوگانک بازی‌های مختلف فردی، گروهی می‌توان انجام داد. همچنین چوگانک می‌تواند برای ایجاد هیجان در نونهالان و نوجوانان و یا برای تقویت تمرکز آنها مورد استفاده قرار گیرد.


بازی زیبای چوگانک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۳۸
محسن بهرامی

متاسفانه بیشتر تولیدات سرود داخل کشور برای کودکان سرودهای موزیکال هستند که به قدرت تفکر و اندیشه ورزی کودک آسیب وارد کرده و کودک را احساس محور بار می آورند. در این میان سرودهای مطلوبی هم وجود دارد که استفاده از آنها را به همه ی بزرگواران متقاضی تربیت مطلوب کودکشان دعوت می کنیم.

سرود بچه شیعه (اینجا)

وقتی که بچه بودیم از عمو روحانی (اینجا)

بچه شیعه و سرودهای مهدوی (اینجا)

هدهد (اینجا)

عمو روحانی و کودکان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۳ ، ۰۸:۰۱
محسن بهرامی

بنیاد فرهنگی مهدی موعود شکر خدا دو بازی ساده ولی منطبق بر ارزش های اسلامی تهیه و آماده سازی نموده است که می توان از این دو بازی برای رشد ارزشی کودکان استفاده نمود.

برای دانلود با ذکر صلوات و دعا برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان و پایداری امام خامنه ای و ملت مسلمان ایران در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی در ادامه دانلود فرمایید

بازی هواپیمای انتظار را با ذکر یا علی از  اینجا دانلود فرمایید

نسخه آندروید بازی ضامن آهو را نیز از اینجا دانلود فرمایید

نسخه رایانه ای بازی ضامن آهو را نیز از دریافت بازی ضامن آهو دانلود فرمایید

 

بازی های زیبای هواپیمای انتظار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۳ ، ۰۷:۴۴
محسن بهرامی