سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

۷ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

آقا محمد صادق از برادران همسنگر در مدرسه ی علمیه معصومیه هستند. ان شاء الله فرزندان ایشان آقا محمد مهدی و آقا محمد هادی از بهترین سربازان مولایمان امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا بشوند. ان شاء الله همه ی جوانان باصفای ایران اسلامی عزیز به برکت این دهه ی مبارکه ی فجر توفیق تاهل و پدر شدن پیدا کنند و امر امام خامنه ای درباره افزایش نسل را اجرایی بفرمایند. راستی آقا محمد صادق لطف فرمودند دو تا عکس زیبا هم از آقا پسرهاشون فرستادند تا دوستان عزیز ان شاء الله جمال این مولود باصفا رو به صورت مجازی زیارت کنند. برای سلامتی این پدر و فرزندان بامعرفت صلوات عنایت بفرمایید.

آقا محمد مهدی و محمد هادی آسیا


آقا محمد مهدی آسیا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۹
محسن بهرامی

مجموعه کتاب داستان گلهای باغ آسمان بهترین کتاب داستان های آموزش احکام، شاهکارهایی از برادر حجت الاسلام سید محمد مهاجرانی

مدتی است برای آقا محمد حسن دنبال کتاب داستان خوب می گردیم، تا حالا صدها نمونه کتاب داستان رو توی کتابفروشیهای قم ورق زدم ولی به جرئت می گم این مجموعه گلهای باغ آسمان یه چیز دیگه است، اگر فرزند نوآموز دارید حتما تهیه بفرمایید، موفق و موید باشید، برای برادر سید محمد مهاجرانی هم که به لطف خدا توفیق پیدا کردند این مجموعه را بسرایند دعا بفرمایید و صلوات عنایت کنید.

این کتاب روز پرستاره یه طرف بقیه ی مجموعه یک طرف این کتاب رو به هیچ وجه از دست ندهید، خانم زهرا کیانی تصویرگر این کتاب انقلابی در تصویرگری کتابهای کودک و نوجوان راه انداخته است (عکس روی جلد رو نبینید تصویرگری های داخل کتاب عالی هستند) برای ایشان هم دعا بفرمایید و صلوات ختم کنید. ان شاء الله از این دست کارها از ایشان بیشتر ببینیم.

برای عزیزان دست اندرکار نشر معروف هم که ناشر این کتابهاست صلوات ختم بفرمایید.


کتاب داستان احکام

کتاب داستان آموزش احکام روز پرستاره
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۵:۴۸
محسن بهرامی

شکر خدا برخی از سایتهای هیئتهای استانی فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای صدای نوا و ضرب مرشدهای زورخانه های استان خود را ضبط کرده و بر روی اینترنت منتشر نموده اند. ضمن تشکر از سایت هیئتهای اصفهان و زنجان فایل صوتی نوای زورخانه های این استانها در ادامه تقدیم شما عزیزان می گردد. راستی این وبلاگ (اینجا) هم ارائه دهنده ی اخباری بسیار امیدبخش است در این ورزش...

با ذکر صلوات جهت سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای حفظه الله  و ملت مسلمان ایران در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی در ادامه مطلب دانلود فرمایید.

دانلود صوت ورزش باستانی زورخانه ای

ورزش زورخانه ای و باستانی پهلوانی نوجوانان

۳ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۷:۰۶
محسن بهرامی

«بچرخ تا بچرخیم» قصه فرفره ساختن «مسعود» و «مجید» و «مصطفی» است؛ ماجرای توافق «عمو حسن» با «آقای سام»؛ تا هم فرفره های بچه ها بچرخه و هم چرخ زندگی بزرگترا.
هم چنین داستان انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» عنوان بهترین داستان چهارمین جشنواره مردمی رسول آفتاب را در سال ۹۳ به خود اختصاص داده است.
کارگردان این پویانمایی رسول آذرگون است و نویسنده آن محمد سرشار است.
پویانمایی «بچرخ تا بچرخیم» با موضوع هسته ای است که در خانه پویا نمایی انقلاب اسلامی سازمان رسانه ای اوج تولید شده است. 

با ذکر صلوات و التماس دعا برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و سلامتی امام خامنه ای و پایداری ملت ایران تا برپایی حیات طیبه و نظام اسلام ناب محمدی از اینجا یا اینجا یا اینجا دانلود فرمایید.

دانلود پویانمایی برچرخ تا بچرخیم

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۴
محسن بهرامی

کسانی که اهل نشریات کاغذی و مجازی هستند و در این چند دهه با این رسانه ها در تماس بوده اند می دانند جریان خزنده ای سعی داشت از مصدق یک قهرمان ملی در رسانه ها معرفی نماید.. اما به راستی چرا؟ حقیقت آن است که مصدق بود که با اعتماد به آمریکا پای آمریکا را در نظام قدرت در این کشور باز کرد و آمریکایی هایی که از در بیرون شده اند به برکت نهضت امام روح الله در صدد یافتن مصدق دیگری هستند تا دوباره در کشور نفوذ نمایند. حضرت آقا تعبیر زیبایی در این مورد در سخنرانی اخیرشان به مناسبت سیزده آبان 94 داشند:

حادثه‌ای در کشور ما در سال ۱۳۳۲ اتّفاق افتاد -حادثه‌ی بیست‌وهشتم مرداد- که یکی از حوادثی است که ملّت ایران را با تجربه‌ها آمیخته میکند، مانع از خطا و اشتباه دیدِ او میشود؛ در این حادثه یک تجربه‌ی بزرگ برای ملّت ایران به وجود آمد، این تجربه را هرگز نباید فراموش کرد؛ بله، از سال ۳۲ تا حالا شصت سال میگذرد. اوّلاً در خلال این شصت سال این قبیل حوادث تکرار شده است، ثانیاً حادثه‌ی تاریخی وقتی حامل درس است، گذشت زمان تأثیری ندارد و باید از آن درس گرفت. حادثه از این قرار بود که دولت مصدّق که نفت را، منبع ثروت ملّی کشور را از چنگ انگلیسی‌ها و از دست انگلیسی‌ها با کمک افرادی که بودند -مرحوم آیت‌الله کاشانی و دیگران- توانست خارج کند، یک اشتباه تاریخی انجام داد و آن تکیه‌ی به آمریکا بود. در مقابلِ دشمنی انگلیس‌ها، فکر کرد باید یک پشتیبانی در عرصه‌ی بین‌المللی داشته باشد، این پشتیبان آن روز از نظر او آمریکا بود؛ به آمریکایی‌ها اعتماد کرد؛ امید او به آمریکایی‌ها بود. از این خوش‌بینی و ساده‌اندیشی، آمریکایی‌ها استفاده کردند، [کودتای‌] بیست‌وهشتم مرداد را به راه انداختند. یک مأمور آمریکایی با نام و نشان مشخّص که کاملاً مضبوط [است] و ما می‌شناسیم، میدانیم -اسمش هم در تاریخ هست- بلند شد آمد اینجا؛ آمریکایی بود، رفت در سفارت انگلیس یا در سفارت یک کشور غربی یا شاید هم کانادا مستقر شد و پولی را که آورده بود تقسیم کرد، افرادی را با خودش همراه کرد؛ عناصر و عوامل داخلی خائن هم وجود داشتند؛ کودتای بیست‌وهشتم مرداد را راه انداخت و همه‌ی زحماتی را که ملّت ایران در ظرف دو سه سال -دوران ملّی شدن صنعت نفت- کشیده بودند، بر باد داد. مصدّق را هم گرفتند، بردند زندانی کردند و محمّدرضای پهلوی را که از ایران فرار کرده بود، برگرداندند، به سلطنت نشاندند؛ و ۲۵ سال از سال ۳۲ تا سال ۵۷ این ملّت، زیر یوغ حکومت تحمیلی و وابسته‌ی پهلوی به انواع خفّتها، انواع فشارها، انواع سختی‌ها مبتلا شد؛ آمریکایی‌ها [این کار را] کردند. مستشاران نظامی‌شان ارتش ما را تصرّف کردند، عوامل اقتصادی‌شان سیاستهای اقتصادی خود را پیش بردند؛ علاوه بر اینها -اینها کارهای ظاهری و مشهود بود- کارهای غیرمشهودی کردند که هنوز تحلیلگران ما متأسّفانه نرسیده‌اند که به حرکات غیرمشهودِ در جهت نابودی ثروتهای معنوی و انسانی ملّت ایران که از طرف آمریکایی‌ها در ایران در این ۲۵ سال انجام گرفت، رسیدگی کنند؛ هنوز نتوانسته‌اند. اینها مسائلی است که جای تحقیق دارد و جای دنبال‌گیری دارد. ۲۵ سال اختناق، فشار بر ملّت ایران، ضایع کردن منابع انسانی این کشور، غارت منابع طبیعیِ این کشور، بدنام کردن ملّت ایران در میان ملّتهای مسلمان در منطقه، کارهایی بود که آمریکایی‌ها در این مدّت کردند. چقدر انسانها کشته شدند، چقدر انسانها زندان رفتند، چقدر انسانها شکنجه شدند، در داخل کشور چه سیاستهای خائنانه‌ای علیه ملّت ایران انجام گرفت که همه در سایه‌ی حضور آمریکایی‌ها و حضور دولت دست‌نشانده‌ی آمریکایی‌ها در ایران [بود] و به‌خاطر اعتمادی که آن روز، آن آقا از روی ساده‌اندیشی به آمریکا کرد.

اجازه نمی دهیم روی شیشه ماشینها


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۶:۰۱
محسن بهرامی

بلاشک آغاز ساخت این مستند با عنایت وجود مبارک حضرت امام عصر علیه افضل الصلوات المصلین بوده است و نفس رحمانی ایشان در بسیاری از قطعات در وجود انسان می وزد و اشک از دیدگان جاری می نماید...

حاج خانم ما شب ها که خوابش نمی برد می نشیند این مستندها را می بیند و اشک می ریزد و شب عاشقی با خدای متعال برقرار می فرمایند..

دوستان حتما استفاده بفرمایند و در ترویج این مستند ها کوشا باشند...

با ذکر صلوات و التماس دعا برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و سلامتی امام خامنه ای و پایداری ملت ایران تا برپایی حیات طیبه و نظام اسلام ناب محمدی از اینجا  دانلود فرمایید.

راستی مطالب زیبایی هم در اینجا و اینجا درباره این برنامه ثبت شده است.

از لاک جیغ تا خدا


کلمات کلیدی:

دانلود

مستند

لاک جیغ

هاشم بافقی

حجاب

چادر



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۳
محسن بهرامی

مداحی های لری و لکی سرمایه ی عظیم رسانه ای مذهبی استان لرستان است که متاسفانه تا چند سال پیش در فضای مجازی به نحو جسته و گریخته و بی کیفیت عرضه می شد. الحمدلله سالهای اخیر چند وبلاگ خوب در این فضا راه افتاده است و مداحان لرستانی نیز در انتشار عرض اراداتشان مسابقه ی فی الخیرات زیبایی راه انداخته اندو جزاهم الله خیرا.

وبلاگ یا مظلوم

هیئت فاطمیون خرم آباد

هیئت مساکین الزهرا خرم آباد

هیئت حضرت سیدالشهدا

هیئت عشاق الحسین

هیئت مساکین الزهرا خرم آباد

ضمنا چند سال پیش فرصتی دست داد و در سایت انفطار از میان صدها نوحه و مداحی موارد زیر گلچین شد و در فضای مجازی منتشر گردید ان شاء الله مورد قبول حضرت اباعبدالله قرار گیرد.


دانلود مداحی لری “ای هنارس بیا ساقی بی دست بیا” از مداح عزیز آقای سبزعلی با حجم ۳٫۳ مگابایت و زمان ۷ دقیقه

دانلود نوحه لری زینبم آگر و جونم می زنن با صدای مداح ایرج موسوی با حجم ۳ مگابایت و زمان ۷ دقیقه

دانلود نوحه “زینب زینب ” با صدای مداح جهان آرا با حجم ۵ مگابایت و زمان ۸ دقیقه

دانلود مداحی لری بسیار زیبای “بی تو هیچم بی تو خوارم یاحسین” با کیفیت بالا  و حجم ۳ مگابایت و زمان ۷ دقیقه mp3

دانلود مداحی لری “روز عاشورا بی… کرب و بلا غوغا بی” از مداح عزیز ایرج موسوی با حجم ۴٫۴ مگابایت و زمان ۱۳ دقیقه

دانلود فایل صوتی مداحی لری زیبای ” غم هجرونت ای برار کرده دل خینم ” از برادر داریوش رحیمی با حجم ۵٫۵ مگابایت و زمان ۱۳ دقیقه

دانلود مداحی هی رو هی رو ای خدا از مداح عزیز سید علی موسوی با حجم ۳٫۷ مگابایت و زمان ۹ دقیقه

دانلود مداحی لری بسیار زیبای “شیرون شهید کربلا” از مداح عزیز جهان آرا با حجم ۲٫۶ مگابایت و زمان ۷ دقیقه

دانلود فایل صوتی mp3 مداحی لری مداح عزیز سهرابی با عنوان”مه وفادار وه حسینم” با حجم ۳٫۷ و زمان ۴ دقیقه

دانلود مداحی لری زینب پریشو یاحسین مداح جهان آرا با حجم  ۲٫۷ مگابایت و زمان ۳دقیقه و ۳۵ ثانیه

دانلود فایل صوتی مداحی لری زیبای “میریزم زیر پات عطر گل یاس” از مداح عزیز ایرج موسوی با حجم۱۱ مگابایت و زمان ۵ دقیقه 

دانلود نوحه لری مه ابوالفضل امینم برار شاه دینم با صدای مداح سهرابی با حجم ۵ مگابایت و زمان ۷ دقیقه


مداحی های لری در دیگر سایتها

اینجا



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۱:۴۴
محسن بهرامی