سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۴ ، ۲۳:۳۰
محسن بهرامی

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر

الحمدلله الذی جعلنا من المستبصرین بشهادة سید الشهدا

در قضیه ی مقابله با یزید آنقدر خواص جامعه عقب نشینی کردند و کوتاه آمدند تا کار به سینه سپر کردن امام جامعه رسید. و امام مسلمین مجبور به اقامه ی نهی از منکر گردید و چنان نهی از منکری فرمودند که تا ابد در گوش تاریخ صدای زنگ و ساز و دهلش بلند خواهد ماند و عاقبت این سیلی سید الشهدا به گوش تاریخ و بی بصیرتان مسلمان به ظهور مولایمان منجر خواهد شد. منتهی شدن کار به نهی از منکر امام جامعه، خیلی خطرناک نیست ولی خطرناک آنجاست که خدای ناکرده نهی از منکر امام جامعه توسط مردم و ملت مسلمان حمایت نشود. اگر ده هزار نفر به سیدالشهدا می پیوستند هیچگاه فاجعه ی کربلا اتفاق نمی افتاد. امروز نیز کار به نهی از منکر امام خامنه ای مقام عظمای ولی فقیه رسیده است و ان شاء الله این نهی از منکر امام خامنه ای با حمایت مردم مسلمان و غیور ایران مثل نهی از منکر های ایشان در فتنه های 78 و 88 حمایت خواهد شد و کار به جان فدا کردن امام خامنه ای در راه پیگیری این نهی از منکر نخواهد رسید.

قسم یاد می کنم که ان شاء الله تا پای جان پشت این نهی از منکر امام خامنه ای بایستم و اگر دشمن خارجی یا مسئولین داخلی به مفاد نهی از منکر ایشان در نامه به رئیس جمهور درمورد برجام (اینجا) کوچکترین جسارتی کنند جان و مال را در راه ولایت فقیه فدا خواهم کرد.

قل هل تربصون بنا الا احدی الحسنیین

نامه امام خامنه ای به رئیس جمهور درمورد برجام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۹
محسن بهرامی

متاسفانه در قضیه ی تصویب طرح برجام در مجلس شورای اسلامی برخی از مسئولین مجلس شورای اسلامی با نشر اکاذیب اذهان مجلسیون را در قضیه مشوش نموده و رای اهالی مجلس را مورد اثر سوء قرار دادند. ان شاء الله این موضوع در مراجع حقوقی توسط نمایندگان شاکی پیگیری حقوقی شود و حق ملت در این مورد احقاق شود.

و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

مجلس شورای اسلامی

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۴ ، ۱۷:۰۰
محسن بهرامی

سلام به همه ی دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزت و اقتدار این نظام امام زمان سلام الله علیه خصوصا شما نماینده ی عزیز مفتخر به حضور در مجلس شورای کشور حضرت حجت

در پی بیانات امام خامنه ای درباره ی ممنوعیت مذاکره با آمریکا و ضررهای ناشی از نفوذ در سایه ی برجام از نمایندگان عزیز رد این توافق که زمینه ساز نفوذ و ضرر شده است را خواستاریم. نماینده ی عزیز با رمز یازهرا و یاحسین به این طرح رای منفی بده تا کشور آسیب بیشتری از آن نبیند و  در پیشگاه خدای متعال در روز قیامت سربلند و در محضر امام زمان روسفید باشی...

التماس دعا

ولله العزه و لرسوله و للمومنین

ذلت ناپذیری را بیاموزیم

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۳۹
محسن بهرامی

متاسفانه سایت دفاع از دستاوردهای هسته ای که یکم فروردین نود و سه تاسیس شده بود مسدود شده است(خبر اینجا) این سایت تولیدات رسانه ای جوانان انقلابی کشور از جمله چند اثر تولیدی این سنگر را باز نشر داده بود و در عرصه ی دفاع از حقوق هسته ای بسیار عالی و حرفه ای عمل می کرد. این ضایعه را به همه ی فعالان سایبری و وجود مقدس حجت الله الاعظم تسلیت عرض می نماییم. دوستان غیرت سایبری را بیفزایند و در فضای مجازی در راستای مقابله با نفوذ وقت بیشتری اختصاص دهند ان شاء الله.

التماس دعا

پوستر دیگری از اهمیت انرژی هسته ای در بیان امام خامنه ای

پوستر منتشر شده در 1-20

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مهر ۹۴ ، ۱۱:۱۴
محسن بهرامی

جام زهری که کام امام بزرگوار ما را تلخ کرد نرسیدن ملت ایران به حق مسلم خود یعنی  مجازات متجاوزین بود که قرآن کریم در آیات حق قصاص صریح بیان فرموده است که لکم فی القصاص حیات یا اولی الالباب….

از حاج آقا نبویان اخیرا یک درد و دل اساسی درباره ی توافقنامه منتشر شده است که شنیدن این درد و دل باعث سردرد شدید حقیر شد… آنان که دنبال درد هستند و از مرفهین بی درد دورند حتما این سخنرانی را اینجا بشنوند… ایشان از قول مطلعین می فرمودند که از یازده خط قرمز نظام ده خط قرمز در مذاکرات عبور شده است….

پوستر  اهمیت انرژی هسته ای در بیان امام خامنه ای

پوستر از اهمیت انرژی هسته ای در بیان امام خامنه ای

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۴ ، ۱۸:۰۴
محسن بهرامی

ان شاء الله خدا نصیب کند ما هم بتوانیم در این تحصن حضور پیدا کنیم...

اخبار را از اینجا و اینجا پیگیری فرمایید....

تحصن غیرت

اما چرا این تحصن یک حرکت مثبت است

اول اینکه تحصن موجب دقت بیشتر مجلس در قضاوت درباره ی برجام و حضور حس پاسخ گویی بیشتر به ملت در صورت رد یا تصویب برجام است..البته به فرمایش حضرت آقا پاسخ سخت تر پاسخ در روز جزا به حضرت حق است اما این تحصن به دقت بیشتر و سربلندی نمایندگان در صحنه ی قیامت هم کمک خواهد کرد ان شاء الله

دوم اینکه دشمن متوجه می شود صدها نفر در ایران هستند که حاضرند از زندگی بگذرند و برای رد برجام در مجلس تحصن کنند و خود را جمع و جور میکند از این دقت سیاسی و بصیرت مردم.

سوم این که ملت شعارهای رهبری و خطوط قرمز ایشان را که در برجام رعایت نشده عملا پیگیری می نمایند..

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۴ ، ۲۰:۳۹
محسن بهرامی

کسی که با شیاطین دست می دهد بخواهد یا نخواهد جزو شیاطین نمود خواهد یافت و ملت الهی ایران از شیاطین بیزار بوده و اجازه نمی دهد هیچ شیطانی در این کشور امام زمان در مسند امور قرار گیرد. کمترین انتظار از مجلس برخورد قاطع با همکاران و همدستان شیاطین است....

همچنین بخوانید اینجا و اینجا و اینجا 


همچنین نامه به مقامات نظامی در رابطه با بازدید اذن شکن از پارچین را هم اینجا مطالعه فرمایید.

دست دادن با شیطان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۷:۱۳
محسن بهرامی