سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

حاج آقا میر عمادی اخیرا در دیدار اهالی رسانه مطالب مهمی درباره ی ایجاد یک شبکه اطلاع رسانی منسجم در استان لرستان بیان فرمودند (اینجا):

نماینده امام خامنه ای در لرستان:امروز فضای مجازی بستر بسیار مناسبی برای پیام رسانی انقلاب اسلامی است و این به علت افزایش شمار مخاطبان رسانه ها نسبت به سنوات گذشته است... امروز با توجه به وجود رسانه های متعدد در فضای مجازی مرزهای جغرافیایی از بین رفته و پیام ها به صورت جهانی مخابره می شود... امروز در فضای مجازی در یک سو تفکرات، بینش ها و ارزش های فراوان و از سوی دیگر ضد ارزش های فراوانتر وجود دارد که انتخاب را برای همه دشوار کرده است.

حا آقا میرعمادی نماینده امام خامنه ای در لرستان صداقت، پاکی، خلاقیت، نوآوری و جذابیت را از لازمه های حضور در فضای مجازی دانست و اظهار داشت: امروزه خسارتی که جنگ در فضای مجازی به ما وارد می کند به مراتب بیشتر از خساراتی است که در میدان جنگ تحمیلی به ما وارد شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۴:۱۶
محسن بهرامی
لرستانی ها هیچگاه زیر بار زور نرفته اند… نه اسکندر مغولی توانست لرستان را فتح کند و نه مغول های اسکندری از پس این مهم بر آمدند…متاسفانه امروز برخی  حقوق حقه ی این کشور در دستیابی به انرژی هسته ای را فراموش کرده اند و  غیرت و شرافت هزاران ساله ی لرستان را تهدید می کنند… حاشا که لرستانی که رضاخان را ذله کرد و امام و آیت الله بروجردی و آیت الله کمالوند با نام آوردن از جنگ آوری و غیرت لرها شاهان پست آمریکایی را می ترساندند زیر بار این ذلت برود…

لرستانی استانی است که هیچ گاه در مقابل ظلم و قلدربازی و عربده کشی یاغیان سیاسی و نظامی کوتاه نیامده است و از این پس هم کوتاه نخواهد آمد. کسانی که از آمریکایی ها می ترسند بهتر است بیش تر به فکر عواقب خدشه دار شدن عزت و شرافت لرستان باشند…

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۸:۴۷
محسن بهرامی

یکی از مهمترین وظایف پدر و مادرها در احادیث ائمه ی معصومین قرار دادن محبت اهل بیت علیهم السلام در دلهای کودکان است. سرودهای زیبای زیر که در این قضیه توفیقات بزرگی محسوب می شوند و تولیدات شبکه ماهواره ای هدهد فارسی هستند به مناسبت ولادت امیرالمومنین تقدیم می شود به شما عزیزان رزمنده در فضای مجازی. ان شاء الله فرزندانتان سربازان وفاداری برای امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا گردند..

التماس دعا

روی آدرس های زیر با ذکر یا علی کلیک فرمایید.

http://dl.hodhodfarsi.tv/arshiv/sorod/1392-yaali.mp4
http://dl.hodhodfarsi.tv/arshiv/sorod/1392-yaalimola.mp4
http://dl.hodhodfarsi.tv/arshiv/sorod/1391-le%20khamsaton.mp4
http://dl.hodhodfarsi.tv/arshiv/sorod/1391-lafata-ela-ali.mp4
http://dl.hodhodfarsi.tv/arshiv/sorod/1391-salam.mp4
http://dl.hodhodfarsi.tv/arshiv/sorod/1391-ya%20rab.mp4
http://dl.hodhodfarsi.tv/arshiv/sorod/1391-alah-alah.mp4
http://dl.hodhodfarsi.tv/arshiv/sorod/1392-besmellah.mp4
http://dl.hodhodfarsi.tv/arshiv/sorod/1391-qoran.mp4

 

سرودهای شبکه اسلامی کودک هدهد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۳:۵۳
محسن بهرامی

تعبیری که حضرت آقا برای آمریکا در موضوع پرونده ی هسته ای به کار می برند تعبیر قدر محله است اما متاسفانه ریاست جمهور تعبیر کدخدا را برای آمریکا برگزیده اند. باید گفت اگر چنین کدخدای فاسد و زورگو و طغیانگری را قرار است بپذیریم ما مرگ را به پیروی از سرور و سالار شهیدان که کدخدایی یزید را نپذیرفت انتخاب می کنیم، این کدخدا نه برای حق کسی ارزش قائل است و نه جان کسی و نزدیک شدن به او خطر مرگ بی مزد و منت دارد، اما تعبیر درست همان است که حضرت آقا فرموده اندیعنی قلدر محله و ما در مقابل این قلدر محله همان طور که تا کنون ایستاده ایم از این به بعد هم خواهیم ایستاد و محله را از لوث وجودش پاک خواهیم کرد به فضل خدا ان شاء الله....
راستی سایت صیانت از دستاوردهای هسته ای که اخیرا شروع به کار کرده است یکی از پوسترهای حقیر را هم بازنشر داده است اینجا مشاهده بفرمایید.

اخیرا حضرت آقا درباره ی حق نداشتن هیچکس در معامله بر سر دستاوردهای هسته ای مطالب مهمی فرمودند که عزیزانی که نخوانده اند حتما اینجا بخوانند.

صیانت از حقوق هسته ای
ملت ایران از دستاوردهای هسته ای صیانت خواهد کرد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۶:۵۵
محسن بهرامی

شکر خدا رویش های انقلاب اسلامی در فضای فیلم و مستند بعد از سفیر فیلم ادامه یافته است و گروه حرفه ای و تلاشگر شفق مدیا هم نوید بخش آینده ای روشن تر برای جبهه ی رسانه ای انقلاب اسلامی خواهد بود. ان شاء الله دوستان کلیپ زیبای برگ برنده دور نیست (اینجا) و همچنین مستند من روحانی هستم  (اینجا) را از دست ندهند و سعی کنند کارهای رسانه ای در این سطح را در کشور افزایش دهند.

حضور روحانی در دانشگاه تهران، پادگان ارتش، مجمع عقلا، شورای عالی امنیت ملی و پرونده هسته ای از جمله اتفاقاتی است که در این مستند یک ساعته مشاهده می‌کنید.

این مستند به کارگردانی خانم معصومه نبوی و تهیه کنندگی گروه چند رسانه ای شفق در پاییز ۱۳۹۲ تولید شده است. برای خرید اینترنتی آن به اینجا مراجعه فرمایید.

مستند من روحانی هستم
مستند من روحانی هستم
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۲۵
محسن بهرامی

تقوا را حفاظت و سپر گرفتن در مورد هجمه ها معنا کرده اند (منبع) آیت الله جوادی حفظه الله نیز تقوا را از ریشه ی وقایه به معنای دژ و سنگر می دانند و در مجموع می توان از تقوا به حفظ نفس از ورود بسته های حرام تعبیر کرد. پیش تر در مورد تقوای ارحامی و شهری صحبت کرده بودیم  این بار دو نمودار درباره ی تقوای موبایلی و تقوای انسانی خدمت شما عزیزان تقدیم می کنم. اگر به انسان نگاه سیستمی داشته باشیم محل هایی که باید از آنها حفاظت صورت گیرد ورودی های وجود انسان است (البته تقوا در مورد خروجی ها هم مصادیقی دارد). این نگاه در مورد موبایل نیز قابل تعمیم است یعنی با حفاظت از وروردی های موبایل و به تبع لپ تاپ تقوای لپ تاپی را رعایت کرده ایم و موبایل و ولپ تاپمان را به سپر تقوا مجهز نموده ایم.

تقوا در فضای مجازی و کنترل ورودی سیستم انسان
تقوا برای ورودی های انسان با نگاه سیستمی
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۹:۵۹
محسن بهرامی

ک هنرمند باصفا اقدام به ساخت یک پویانمایی زیبا از انشای یک دانش آموز نموده است. ان شاء الله دوستان دانلود نموده و برای سلامتی این جوان عزیز دعا بفرمایند…

با ذکر صلوات و دعا برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای و ملت مسلمان ایران در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی دانلود فرمایید.

دریافت نسخه با کیفیت پویانمایی: 

 وبلاگ سازنده

انشای سیاسی مرثیه ای برای انتقاد

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۵:۱۷
محسن بهرامی

یادش بخیر دو سال پیش بهار توفیقی شد برای مصاحبه خدمت پدر شهید جانعلی اسفندیاری از شهدای عزیز روستای برگه مازندران بودیم. با وجود این که این پدر بزرگوار از فرط گریه برای فرزند شهیدشان بینایی خود را از دست داده بودند اما هنوز هم مرثیه خوانی برای فرزند را زنده نگه داشته بودند. کلیپ زیر با زمان حدود هشت دقیقه و کیفیت بالا و حجم پنجاه و پنج مگابایت خوانش شعری است که این پدر در هجر فرزند سروده است. تقدیم به همه ی رهروان راه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی خصوصا عزیزان مازندرانی...

فیلم شعرخوانی محلی مازندرانی پدر شهید جانعلی اسفندیاری

فیلم شعرخوانی محلی مازندرانی پدر شهید جانعلی اسفندیاری

با ذکر صلوات و دعا برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای و ملت مسلمان ایران در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی دانلود فرمایید.

دانلود فیلم شعرخوانی پدر شهید جانعلی اسفندیاری


  شهید جانعلی اسفندیاری

پوستر شهید بزرگوار جانعلی اسفندیاری

 

]شهید جانعلی اسفندیاری

عکسی زیبا از شهید جانعلی اسفندیاری

 

  شهید جانعلی اسفندیاری

عکس زیبای دیگری از شهید جانعلی اسفندیاری

 

شهید جانعلی اسفندیاری

پوستر وصیت نامه ی شهید جانعلی اسفندیاری

  شهید جانعلی اسفندیاری

وصیت نامه ی شهید جانعلی اسفندیاری

 

به زودی فیلم مصاحبه با پدر و خواهر شهید و صوتی از این شهید و نامه ها و تصاویر شهید اضافه خواهد شد ان شاء الله...

لینک های مربوط به شهید :

تصاویری از شهید اینجا

وبلاگ شهید اینجا

حسینه مجازی شهید اینجا

اطلاعات شهید در وبلاگی دیگر اینجا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۹:۰۶
محسن بهرامی