سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

۱ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

بسم الله الرحمن الرحیم
دوره ی انفعال گذشته است، دوره ی سر در لاک کردن و عبا بر دوش کشیدن به سر آمده است. وقتی برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت نمانده است و چه بخواهیم و چه نخواهیم مردم انتظار دارند حوزه در قضیه ی انتخابات ساکت نباشد. وقت آن گذشته است که یک غرب زده  با هیمنه ی تلبس و تعمم خود را نامزد حوزه جا بزند و وقتی طلاب انقلابی در شهر و روستا نامزد اصیل و حقیقی حوزه را به مردم معرفی می کنند، مردم با دهان باز و متعجبانه بپرسند: مگر فلانی نامزد حوزه نیست!!!.  و او نیز با رسانه چی های نفوذی و حمایت دستگاه تبلیغاتی عظیم دشمن، بازی را به نفع خود تمام کند.  در این وانفسای احساس تکلیف زدگی روحانیون و غیر روحانیون، لازم است حوزه ی انقلابی به عنوان یک سازمان، هدایت سیاسی مردم را به عهده گیرد. الحمدلله بعد از حضور پربرکت حضرت آیت الله اعرافی زید عزه، حوزه روز به روز در حال متشکل شدن و رفتن به سمت یک ید واحده ی انقلابی است و همین قضیه امیدبخش و بهانه ی طرح این مکتوبه شده است. همگان ملتفت هستیم که قیاس کردن خود با ولی فقیه در مسئله معرفی نامزد، صد در صد از خطوات شیطان است، زیرا ایشان به دلیل مصلحت پیشگیری از تقابل پسینی با نامزد پیروز (در صورت رای نیاوردن نامزد معرفی شده توسط حضرت آقا) و اختلال نظام ناشی از آن و ایجاد شائبه ی دیکتاتوری، نه تنها امکان این را ندارند که مردم را به رای دادن به شخص خاصی بخوانند بلکه حتی صلاح نیست رای وجود مبارکشان را علنی فرمایند و کما اینکه از باب رد ارتیاب مبطلین به شهادت شریفه ی (وَ ما کُنْتَ تَتْلُوا مِنْ قَبْلِهِ مِنْ کِتابٍ وَ لا تَخُطُّهُ بِیَمینِکَ إِذاً لاَرْتابَ الْمُبْطِلُون‏ )وجود مقدس پیامبر صلوات الله و سلامه علیه و آله نه متنی مطالعه فرمودند و نه قلمی به کاغذ بردند ایشان نیز مصلحانه  به تبع امام راحل عظیم الشان چنین فرموده اند و چنین خواهند نمود و لذا منتظر نباشیم که ایشان ورود نموده و  مصداق تعیین فرمایند.
اما این دو معذور برای حوزه وجود ندارد و نهایتا اگر نامزد حوزه رای نیز نیاورد کما اینکه در سال 96 چنین شد و نامزد ظاهری اکثریت طلاب و اساتید و نهادهای حوزوی رای نیاورد  نهایت تقابل پسینی این است که در بودجه دهی دولت به حوزه و نهادهای مذهبی سنگ اندازی و اختلال ایجاد می شود کما اینکه چنین نیز شد. البته رای نیاوردن نامزد حوزه برکاتی هم دارد از جمله اینکه مردم فهمیدند واقعا نظام دست حوزه نیست و حوزه از هر گونه دخالت و تحکّم تبرئه شد و همچنین اغلاط فراوان این دولت غربگرای بی تدبیر نا امید به پای حوزه نوشته نشد و حوزه امروز با سری افراشته و سینه ای ستبر در انتقاد از دولت پیشتاز است. کما اینکه مرحوم آیت الله ممدوحی از بزرگان انقلابی حوزه  نیز چنین دوست داشتند.
امروز دوره ی ورود های شخصی و افسار گسیخته و بی نظم حوزویون به عرصه های اجتماعی گذشته است و تک نفره به خط زدن ها نه تنها نتیجه ای ندارد بلکه مفاسدی نیز بر آن بار خواهد شد. امروز برای مقابله با سازمانهای مخفی ضد انقلاب و غربگرای موجود در کشور، حوزه نیز باید به عنوان انقلابی ترین نهاد کشور و مادر و محور انقلاب اسلامی، ورود سازمانی داشته باشد و فرزند خویش را از دست دایه های دروغین باز پس گیرد. لازم است در حوزه، اساتید و طلاب انقلابی روی نامزد واحدی به اجماع برسند و بعد از انتخابات نیز این نامزد در قبال حوزه متعهد باشد که مطالبات حوزه را پیگیری نموده و پیش ببرد و از طرفی حوزه نیز با کمیته های فقهی مختلف در مسائل گوناگون حکومتی این دولت را پشتیبانی نماید. و العاقبة للمتقین ...طلبه ی عدمی الحدوث و البقاء 4 آذر 99 شهر مقدس قم

@talabegitaejtehad

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۰۰ ، ۰۰:۵۴
محسن بهرامی