سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

۲۱ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

قرار است در این مطلب کمی با هم درباره ی وبلاگهای جبهه انقلاب در استان صحبت کنیم، قبل از هر چیز از این وبلاگها تعریفی ارائه کنیم. اصولاً در این نوشته هر وبلاگ یا سایتی را که به ارائه و پیگیری دغدغه های انقلاب اسلامی در حوزه تبلیغ، عمل و یا تبیین موضوع بپردازد، وبلاگ جبهه انقلاب می نامیم. خب کم و بیش همه ی ما از دغدغه ها و اهداف انقلاب اسلامی مطلعیم، انقلاب اسلامی در حیطه نظری به دنبال جامعه‌ای آگاه و معتقد به اسلام است که چنین جامعه‌ای دقرآن کریم مخاطب الذین آمنوا قرار دارد. در حیطه ی عملی هم به دنبال عدالت و به ظهور رسیدن کرامت انسانی به عنوان خلیفة الله در جامعه است.

نمودار وبلاگهای انقلابی لرستان

نمودار بررسی میزان فعالیت وبلاگ های انقلابی لرستان

برای مشاهده جزییات نمودارها در سایز بالای عکس بر روی تصویر بالا کلیک کنید.
این دغدغه ها در هر حوزه ای الزامات و جهت دهی خاص خود را دارد که در مجموع ما را به جامعه اسلامی به معنای واقعی کلمه خواهد رساند. اما بحث این گفتار این است که آیا در فضای سایبری هم باید برای اهداف انقلاب تلاش کرد؟ یا نه اصولا این فضا یک فضای غربی مدرن است و ما درصدد حذف این فضا باید باشیم. خب پاسخ این پرسش امروز دیگر با ورود همه ی مراجع و بزرگان اسلام به فضای سایبر برای همه ما بدیهی است. شکی نیست فضای سایبر برای ما بیش از تهدید بودن فرصت است زیرا در جدال حق و باطل، حق شکست نخواهد خورد و ما مادام که تمسک به قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام داریم اهل حقیم. پس ضرورت بحث مشخص شد حال به کم و کیف این حضور در فضای مجازی می پردازیم. آنچه حداقل انتظار از جوان مسلمان تلقی می شود اعلام حضور در این فضا با ایجاد وبلاگ و نظر دادن در ذیل مطالب فضای سایبری پیرامون مسائل مختلف انقلاب اسلامی است، چه نظر بر علیه گفتارهای غلط و چه نظر در تایید گفته های صحیح پیرامون مسائل مختلف انقلاب .

در ادامه ی این گفتار به بررسی اوضاع وبلاگهای جبهه ی انقلاب در استان لرستان می پردازیم. در یک فعالیت پژوهشی که در موسسه مبشر صبح لرستان انجام گرفت ، اطلاعات مربوط به فعالیت های بیش از صد وبلاگ جبهه انقلاب جمع آوری گردید. این آمارها مربوط به شهرستان محل فعالیت وبلاگ، زمان اولین و آخرین مطلب وبلاگ و همچنین تعداد کل مطالب این وبلاگها بود.

در نمودارهای بالا نتایج این پژوهش را در قالب چند نمودار مشاهده می نمایید. همچنین از این اطلاعات، با محاسبات ریاضی زمان کل فعالیت وبلاگ و متوسط فعالیت وبلاگ (تعداد مطلب در هر ماه) به دست آمد که نمودار این داده ها را نیز در بین نمودارها ملاحظه می فرمایید.در زمینه ی بازه ی زمانی فعالیت، بسیاری از وبلاگها در بازه ی زمانی زیر ۶ ماه فعال بوده اند و پس از آن عملا فعالیت آنها توسط نویسنده پیگیری نشده است. این حقیقت می تواند مبین چند نکته باشد، اول این که برای بسیاری از فعالان جبهه انقلاب ضرورت فعالیت سایبری به صورت یک مسئولیت حقیقی هنوز به باور درونی نرسیده است و صرفا به صورت یک احساس مسئولیت سطحی زودگذر مطرح بوده است. برای حل این مشکل لازم است با آگاهی بخشی به جوانان انقلابی برای درک ضرورت حضور در فضای مجازی اقدامات لازم از قبیل توزیع کتاب و برگزاری سخنرانی و کارگاه آموزشی صورت گیرد. از طرف دیگر با توجه به آمار متوسط فعالیت کاملا واضح است که زمانی که نویسندگان برای فعالیت در وبلاگ خود وقت اختصاص می دهند بسیار کم است. بیشتر وبلاگها زیر ۵ مطلب در یک ماه در وبلاگه خود قرار می دهند که این حاکی از همان عدم درک صحیح ضرورت حضور فعال در فضای سایبر است.


تکمیل:

سایتهای مفید لرستان


  1. الهه

    زیر سایه آقا امام زمان موفق باشید


    • محسن بهرامی

      ممنونم
      شما هم ایشالا ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید


  2. hamid

    ثبت نام جدید کلاس های آموزش مداحی تخصصی اهلبیت علیهم السلام آغازشد

    اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم آباد برای برگزاری دوره های تخصصی آموزش مداحی ،ثبت نام دوره جدید، کلاسهای آموزش مداحی را آغاز کرد
    ثبت نام برای عموم برادران درکلیه مقاطع سنی آزاد می باشد. و پس از مراسم افتتاحیه ،هنرجویان نسبت به سن و سایر شرایط در کلاسهای مختلف دسته بندی خواهندشد.
    لازم بذکراست که کلاسهای فوق بصورت رایگان است و درپایان به هنرجویان گواهی نامه معتبر ارائه می گردد.

    زمان ثبت نام : از تاریخ اول مهر ماه لغایت پایان آبان ماه ۱۳۹۴

    محل ثبت نام : اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان
    محل تشکیل کلاسها : اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان

    طریقّه ثبت نام:

    – از طریق تماس با شماره های : ۰۹۱۶۸۹۸۱۳۵۸ – ۰۹۱۶۳۹۷۵۴۳۴

    – یا با مراجعه به وبلاگ نوای نینوائی به آدرس :
    Neynava1393.blogfa.com

    یا ایمیل به آدرس :

    NAVAY.NEYNAVA93@GMAIL.COM

  3. hamid

    سلام لطفا شماهم بماسربزنید ودرصورت مایل لینک واطلاع رسانی فرمائید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۲ ، ۰۶:۱۴
محسن بهرامی

اخیرا تصاویری از مراسم شیرخوارگان حسینی در روستای برگه در فضای مجازی اینجا منتشر شده است که یکی از این تصاویر عکسی از دختر عزیز آقا شیخ محمد صادق اسفندیاری یعنی فاطمه خانم است که تازگی قدم به سال دوم زندگی نهاده است و ضمن آرزوی ادامه ی  راه ائمه ی هدی و حضرت زینب کبرا برای این دختر خانم نازنین امیدواریم خداوند ایشان را جزو سربازان امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا قرار دهد.

فاطمه خانم اسفندیاری در مراسم شیرخوارگان حسینی روستای برگه

فاطمه خانم اسفندیاری در مراسم شیرخوارگان حسینی روستای برگه

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ آبان ۹۲ ، ۱۸:۰۱
محسن بهرامی

شکر خدا برادران مجاهد قرارگاه سایبری سفیران نور، مصاحبه ای با حجت الاسلام و المسلمین تیموری در رابطه با «اعتکاف» ترتیب داده اند که تقدیم شما می گردد.

اعتکاف، تجربه کردن پاسبانی حَرمِ دل در انظار عمومی است .
مصاحبه ای با پژوهشگر و خطیب توانا حجت الاسلام و المسلمین تیموری
قرارگاه سایبری سفیران نور:
حاج آقا تیموری از چهره ای علمی وفرهنگی استان لرستان است که در کارنامه علمی خود بیش از ۴۰ تألیف در حوزه ادبیات بومی ، دفاع مقدس و علوم حوزوی دارد . منبر و جلسات مملو از جمعیت ایشان حاکی از موفقیت وی در این عرصه دارد .مصاحبه ای که تقدیم می شود حاصل ساعتی است که مصدع اوقات ایشان شده ایم تا با گفتگویی دوستانه در آستانه مراسم معنوی اعتکاف ره توشه ای از سخنان حاج آقای تیموری تقدیم خوانندگان گرامی نماییم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۲ ، ۱۰:۴۴
محسن بهرامی

گفت‌وگوی برادر مسعود فرج‌الهی با حجت الاسلام رمضان تییموری در نشریه تبلور اندیشه (نشریه محلی لرستان):

شب و روز عاشورا، آموختنی‌های بسیار دارد. درس‌ها و عبرت‌هایی که به تنهایی می‌تواند هر ملتی را از حضیض ذلت به اوج عزت برساند. شهادت درس گران‌سنگی است که مردم ایران از مکتب حسین ‌(ع) آموختند و پرداختن به فرهنگ شهادت یعنی احیای استقامت، شجاعت، عزت و آرامش و جوانمردی بخصوص بصیرت دشمن‌شناسی است. در این راستا به سراغ مردی رفته‌ایم که همه‌‌ی هم و غمش زنده نگه‌داشتن مکتب شهادت است. حجت‌‌السلام تیموری بر این پندار است که جوهر خامه‌اش باید در خدمت خون شهدا باشد و ادای دین را مرهون خون ریخته شده آنان می‌داند. او ساده و صمیمی و بی‌آلایش در کنارمان می‌نشیند و در کمال فروتنی و تواضع به ناچیز بودن خود در مقابل شهدا اقرار می‌نماید و با سخن پرمحبتش به پرسش‌هایمان پاسخ می‌دهد.

حجت‌السلام تیموری محقق و پژوهشگر فعال لرستانی‌تبار که در اشاعه فرهنگ دینی و دفاع مقدس، صاحب تألیفات عدیده‌ای می‌باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۲ ، ۱۰:۳۳
محسن بهرامی

متاسفانه اخیرا چند تن از اهالی عزیز روستای برگه ساختمانهای چند طبقه ای ساخته اند که امنیت روانی و حریم اسلامی همسایگان را با تهدید نگاه های غیر اسلامی و حرام مواجه کرده است. اگر با این رفتار مقابله نشود و این فرهنگ غیر اسلامی رشد کند دیگر حیاط هیچ خانه ای امنیت دیداری نخواهد داشت.

خوب است که عزیزان شورا ها با تصویب ماده هایی در شورا از این قضیه جلوگیری کنند و به کسانی هم که مرتفع سازی کرده اند اخطار داده شود که پنجره هایی را که امنیت حریم های خصوصی همسایگان را تهدید می کند بسته شود. هیچ کس دوست ندارد حیاط خانه اش در معرض نگاه همسایه باشد. در اسلام سفارش شده است که طوری خانه بسازید که حتی نور آفتاب و وزش باد به خانه ی همسایه ضایع نشود…

خداوند ان شاء الله عنایت کند و روستای برگه در مسیر تبدیل شدن به روستای نمونه ی دارای فرهنگ و طراحی اسلامی تبدیل شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۲ ، ۱۰:۲۰
محسن بهرامی

بسم الله الرحمن الرحیم

مقدمه:

اولین عاشورای بعد از ازدواجمان روستای برگه (مازندران بخش گهرباران) یعنی زادگاه خانم اسفندیاری (همسر گرامی بنده) بودیم. مراسم جالبی داشتند در طی سالیان متمادی کلی برنامه در روزهای تاسوعا و عاشورا طرح ریزی شده بود و تقریبا تمام روز را پر می کرد. در محله ی اسفندیاری های روستا، دو تا مسجد وجود دارد، مسجد جامع و مسجد امام حسین علیه السلام. شب تاسوعا عزاداران این مسجد فاصله ی دو مسجد را هیئت راه می اندازند و یک پذیرایی و نوحه و عزا مهمان آن مسجد می شوند. شب عاشورا مسجدی که اهلش میهمان داری کرده بودند این بار خود هیئت راه می اندازند و یک پذیرایی مختصر و نوحه و عزا مهمان مسجد دیگر می شوند. نوحه های محلی سوزناکی نیز خوانده می شود. معمولا بزرگ روستا در این مراسمات پیرمرد حاج حسین نامی است که همه به او ارادت دارند و شعر معروفی که هر سال برای نوحه اش تکرار می کند به نام "شه کشور شهادت" معروف است. ناهار روز عاشورا هم همه در مسجد جامع مهمان سفره ی آبگوشت (دیزی) نذری هستند. شام غریبان جالبی هم دارند. ان شاء الله عمری باشد یک سال باید دوربین ببرم از این مراسمات مستند تهیه کنم. بگذریم، از موضوع نوشته خارج نشوم غرض این بود که سال اول مهمان عزاداران روستای برگه بودیم. سال دوم اما خانم اسفندیاری مهمان سفره ی عزای حسینی مردم خرم آباد بودند. ایشان ضمن ارادتی که به این مراسم پیدا کردند و خودشان هم گل عزا بر چادرشان مالیدند لطف فرمودند یادداشتی ( چند روز بعد از عاشورای 90) به پیشنهاد حقیر نوشته اند که در ادامه تقدیم می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۲ ، ۱۱:۱۸
محسن بهرامی

حاج آقا تیموری رو خیلی دوست دارم خدا خیرش بده سالهای اخیر، تو فضای فرهنگی و کار فرهنگی در شهر خرم آباد هیچکس به اندازه ایشان به اسلام و انقلاب خدمت نکرده….

یک نمونه کوچیک از خدمتهای این مرد خدا ۱۸-۱۹ قلم کتاب درباره شهدای استان لرستانه…. حقا توفیقی است که آدم به ایشون غبطه می خوره….

و البته کتابهای بسیار خواندنی ایشان با موضوع اهل بیت عصمت و طهارت در شعر شاعران لرستانی...

۱-     رویا های ملکوتی ........................................................... نشر شاهد سال 1383

۲-     زورق معرفت ........................................................ نشر شاهد سال 1384

۳-     نماز در خاطرات شهدای لرستان ....................................نشر شاهد سال 1385

۴-     با افلاکیان ............................................................نشر شاهد سال 1384

۵-     در کوی عاشقان ................................................انتشارات سیفا سال 1387

۶-     گلوی گلگون .....................................................انتشارات سیفا سال 1388

۷-     طلایه داران معرفت ج1................................انتشارات شاپور خواست سال 1389

۸-     طلایه داران معرفت ج2 ...............................انتشارات شاپور خواست سال 1389

۹-     دخت آفتاب............................................ انتشارات شاپور خواست سال 1389

۱۰-  سوختگان وصال ........................................انتشارات شاپور خواست سال 1389

۱۱-  همای رحمت............................................انتشارات شاپور خواست سال1390

۱۲-  دفترهای خونین .......................................انتشارات شاپور خواست سال 1390

۱۳-  غریب طوس ...........................................انتشارات شاپور خواست سال 1390

۱۴-  آفتاب هستی ..........................................انتشارات شاپور خواست سال۱۳۹۰.

۱۵.مبشرشهادت ............................................انتشارات شاپور خواست سال ۱۳۹۰

۱۶.سبک بالان شهید .............................................انتشارات آیین احمد سال ۱۳۹۱

خدا قوت بهش بده… دست و بازوشون رو از دور می بوسیم و براشون آرزوی توفیقات بیشتر در راه اسلام و انقلاب داریم…

ایشون معمولا هر وقت سازمان تبلیغات تشریف میارن بنده نوازی می کنند و سری هم به قرارگاه می زنند، این سری که اومده بودند لطف کردند فایل PDF آخرین کتابشون رو درباره شهدای لرستان به ما دادند بذاریم روی سایت…قول دادند بقیه رو هم ایشالا برامون بیارن…

خدا خیرشون بده حاج آقا رو شکر خدا اهداف مادی ندارن … کمتر پیدا میشن چنین بزرگوارانی در این روزگار اینچنین خالصانه فقط برای خدا کار کنند…

کتاب زیر شرح زندگینامه،‌وصیت نامه، دست نوشته ها و خاطرات شهدای روحانی دیار شهید پرور دلفان است…

دانلود کتاب شهدای روحانی لرستان
کتاب سبک بالان شهید

تقدیم به شما رزمندگان سایبری همیشه پیروز جبهه حق

با ذکر صلوات و دعا برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان و سلامت و پایداری نایب بر حقش امام خامنه ای و ملت مسلمان ایران در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی دانلود کنید..

به قول سایت پاک دانلود: به پاکی وجودتان دانلود کنید…

دانلود کتاب از اینجا


خانم الف

عجب سایت پر باری…

پاسخ دادن
محسن بهرامی

سلام علیکم
لطف دارید
التماس دعا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۲ ، ۰۶:۱۴
محسن بهرامی

پوستر زیر از بیانات این عارف بزرگوار نیز درباره قرآن کریم تقدیم شما عزیزان می گردد.

با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای در تحقق اسلام ناب محمدی دانلود فرمایید.

برای سایز بزرگ با ذکر یا علی روی تصویر زیر کلیک نمایید.

وستری از علامه حسینی طهرانی

پوستری از علامه حسینی طهرانی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۲ ، ۲۰:۴۶
محسن بهرامی

جامع ترین مجموعه مستند (شامل ۱۰ قسمت) که به تاریخچه زندگی مبارک امام خمینی (رحمت الله علیه) می پردازد. در این مجموعه بی نظیر که شامل مصاحبه هایی با بیش از ۶۰ شخصیت بین المللی از کشورهای ایران، عراق، ترکیه، سوریه، مصر، فلسطین، فرانسه و لبنان می باشد، بالغ بر ۱۰۰۰۰ قطعه عکس و تصاویر ناب تلویزیونی که بسیاری از آنها برای اولین مرتبه نمایش داده شده اند، به کار رفته است. این مجموعه توسط شبکه تلویزیونی المنار به کارگردانی محمد دبوق و با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تهیه گردیده است.

با ذکر صلوات و دعا برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری و عزت روز افزون نایب برحقشان حضرت امام خامنه ای دانلود فرمایید…

مشاهده و دانلود مستند روح الله قسمت یک

مشاهده و دانلود مستند روح الله قسمت دو

مشاهده و دانلود مستند روح الله قسمت سه

مشاهده و دانلود مستند روح الله قسمت چهار

مشاهده و دانلود مستند روح الله قسمت پنج

مشاهده و دانلود مستند روح الله قسمت شش

مشاهده و دانلود مستند روح الله قسمت هفت

مشاهده و دانلود مستند روح الله قسمت هشت

مشاهده و دانلود مستند روح الله قسمت نه

مشاهده و دانلود مستند روح الله قسمت ده



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۲ ، ۱۷:۳۷
محسن بهرامی

هدیه ی سنگر مجازی شهید خسروی به شما عزیزان برگه ای،

نقشه ی ماهواره ای روستای برگه :

از اینجا دریافت سایز بزرگ نقشه ی روستای برگه را دانلود فرمایید.

از اینجا دریافت سایز بزرگ نقشه ماهواره ای روستای برگه و زمین های کشاورزی اطراف را دانلود فرمایید.

از اینجا دریافت هم سایز بزرگ نقشه ماهواره ای روستای کلا و زمینهای اطراف را دانلود نمایید…

از اینجا دریافت هم سایز بزرگ نقشه ماهواره ای روستای کلا به تنهایی را دانلود فرمایید.

برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای و ملت مسلمان ایران در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی صلوات بفرستید.


دانلود نقشه روستای برگه گوگل ارث

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ آبان ۹۲ ، ۱۰:۴۶
محسن بهرامی