سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۵ ، ۱۵:۰۲
محسن بهرامی

قلب خورشید، اثری با ژانر تاریخی/حماسی، کاری از احمد علمدار و به تهیه کنندگی محمد حسین علمدار تهیه شده در مرکز پویانمایی صبا که این اثر روایتگر داستانی است در اواخر قرن سوم هجری در ولایت سیستان که در این سرزمین داستانهای پهلوانی و منش عیاری نسل به نسل و سینه به سینه توسط مردمان محلی نقل می شود.در شهر زرنج مرکز ولایت سیستان پهلوانی زندگی می کند به نام پیرمراد که مردم شهر او را پهلوان مراد صدا می کنند. پیرمراد در جوانی سرداری نامدار در سپاه عیاران بوده و اکنون در سن سالخوردگی مقام پهلوان اولی سیستان را دارا می باشد. او در طی این سالها همواره پشتیبان مردم شهر بوده و در سختیها و گرفتاریها از هیچ کمکی دریغ نکرده است و به این سبب مقام و احترام بسیاری میان اهالی دارد. او همچنین زورخانه ای در شهر تاسیس نموده و جوانان در آن علاوه بر تقویت جسم به پرورش روح و آموختن آئین فتوت مشغولند.پهلوان مراد که دیگر به سن سالخورده گی رسیده  تصمیم می گیرد تا برای خود جانشینی برگزیند. پس هفت نفر از جوانان زورمند شهر پس از طی آزمونهای فراوان نامزد دریافت بازویند پهلوانی می شوند. این کمربند در میان مردم زرنج بسیار معروف بوده و براساس باورهای مردم از رستم به یادگار مانده است در روزگار قدیم بر چنبره این کمربند یاقوتی گرانبها معروف به قلب خورشید متصل بوده که در یکی از نبردهای عیاران مفقود شده است. پیرمراد شرط اعطای کمربند را یافتن  قلب خورشید می داند.


لینک دانلود قسمت های پویانمایی (انیمیشن) قلب خورشید


دانلود پویانمایی قلب خورشید


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۹:۴۳
محسن بهرامی

بسم الله الرحمن الرحیم

این پویانمایی یکی از کارهای روی زمین مانده ی انقلاب بود که الحمدلله انجام شده است. برای تربیت و آشنایی فرزندان با مفاهیم اخلاقی و تربیتی بسیار زیبا و جذاب طراحی شده است. کل مجموعه نزدیک به ده گیگ می شود (حدود 210 قسمت از 250 قسمت مجموعه روی اینترنت یافت می شود سایت تبیان و آپارات)

حقیر کل ده گیگ رو دانلود کردم اگر عزیز از آشنایان نزدیک بود می تونم با فلش یا هارد هم خدمتش تقدیم کنم.

الان معمولا روزی چند قسمت برای بچه ها میذاریم که خیلی خوبه..خدا رو شکر

با ذکر صلوات برای سلامتی و پایداری امام خامنه ای و ملت انقلابی ایران در رسیدن این پرچم به دست مبارک حضرت حجت ارواحنا لتراب مقدمه الفدا دانلود فرمایید....


برای دانلود از تبیان اینجا کلیک بفرمایید

دانلود پویانمایی مهارتهای زندگی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۳
محسن بهرامی

این انیمیشن زیبا درباره زندگی حضرت نرجس خاتون(سلام الله علیها) و به دنیا آمدن منجی آخرالزمان حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) است. انیمیشن «شاهزاده روم» با سرمایه گذاری موسسه هفت سنگ، سلوک افلاکیان و جمعیت کشافة المهدی(حزب‌الله لبنان) تولید شده است. نسخه عربی این انیمیشن در کشورهای لبنان، عراق، کویت و ساحل‌عاج اکران شده است.


در ادامه دانلود انیمیشن شاهزاده روم که از تلویزیون به مناسبت نیمه شعبان ولادت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از شبکه کودک و نوجوان پخش شد را براتون قرار میدم:

با ذکر صلوات برای سلامتی و پایداری امام خامنه ای و ملت انقلابی ایران در رسیدن این پرچم به دست مبارک حضرت حجت ارواحنا لتراب مقدمه الفدا دانلود فرمایید....


لطفا از اینجا دانلود بفرمایید


پویانمایی شاهزاده روم دانلود÷

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۵ ، ۱۱:۳۴
محسن بهرامی
بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت الله احمد جنتی حفظه الله در سال های اخیر آماج بیشترین توهین های رسانه ای بوده است. حق بود جناح انقلابی فضای رسانه ای کشور با تولید فیلم و مستند و پوستر و کلیپ و نماهنگ، پاسخ این هجمه های رسانه ای را می داد که متاسفانه محقق نشده است. پوسترهای زیر برگ سبزی هستند تحفه ی درویش از جملات ناب این بزرگوار و بیانات بزرگان پیرامون ایشان که تقدیم می شود  به این مرد بزرگوار انقلابی که مقاومت او یکی از مهمترین مقاومت هایی است که به مقاوم شدن این نهضت و انقلاب منجر شده است...


آیت الله احمد جنتی حفظه الله  یکی از مهره های استراتژیک انقلاب اسلامی و سنگردار ده ها ساله ی سنگر شورای نگهبان است. حقیقتا سنگر حساسی را ایشان پاسداری کرده و از نفوذ قوانین غیر اسلامی در قوانین کشور تلاش وافری نموده اند.

در زندگینامه ایشان دیدم ایشان افتخار شاگردی حاج آقا روح الله کمالوند را داشته اند و نزد ایشان درس مکاسب خوانده اند. ان شاء الله توفیقی شود با ایشان درباره حاج آقا روح الله مصاحبه کنیم.

پوستر های زیر از این یاور امام خامنه ای تقدیم می گردد.

با ذکر صلوات و دعا برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای در مسیر اسلام ناب محمدی دانلود فرمایید.

برای سایز بزرگتر روی تصاویر با ذکر یا علی کلیک فرمایید

با ذکر صلوات برای سلامتی و پایداری این مرد خدا در رسیدن این پرچم به حضرت حجت ارواحنا لتراب مقدمه الفدا دانلود فرمایید.... (اینجا)

پوستر آیت الله جنتی


پوستر شماره یک از حضرت آیت الله جنتی - مقاوم درجه یک




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۵ ، ۰۳:۵۳
محسن بهرامی