سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

۹ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

اخیرا شاهد توزیع گسترده ی یک بازی کم هزینه  تمرکزخواه در کشور هستیم. یک مدل اسباب بازی دستی که ظاهرا به بهانه ی افزایش تمرکز اعصاب برای هماهنگ کردن دو گوی و کوبیدن آن دو به هم روی اعصاب و نگاه و ذهن مردم ما اثر فرهنگی مخرب می گذارد در وسعت بالا بین مردم توزیع شده است. این اسباب بازی که شبیه به یک قلماسنگ یا فلاخن با گلوله هایی  از جنس پلاستیک فشرده است که بینشان یک حلقه واسط وجود دارد چند اثر مخرب بر جامعه دارد:

۱) متشنج کردن اعصاب ملت ما و آسیب برای فضای آرامش روانی جامعه

۲) تقویت نگاه تنش و درگیری و ضربه زنی و تخریب در ذهن ملت

۳) غافل کردن ملت از حقایقی که در فضای سیاسی جامعه در جریان است و مشغول کردن ملت به بازی لهو

۴) در دست ملت قرار دادن یک سلاح سرد خطرناک برای آسیب زدن به دیگران و …

بازی به شدت چالشی و سخت طراحی شده و ملت هوشمند ایران هم که پایه ی کارهای سخت هستند عموما ممکن است فریب بخورند و بخواهند امتحان کنند.

امیدواریم این بازی مشکوک تشنج زا و آرامش ستیز هر چه سریعتر کنترل شود و مردم فهمیده از فریب خوردن با آن آگاه شوند و پیشگیری نمایند.

اما ساده لوح ها و نفوذی ها بیکار ننشسته اند و حتی در فضای اینترنت و سایت خبری پر از نفوذی مثل ایرنا هم درباره این بازی به ترویج پرداخته اند. (اینجا) و اینجا و اینجا)

تق تقه یک توطئه ی شیطانی است

نظر

  1. محرابی

    به نظر من تحلیلی که درمورد این وسیله بازی در این صفحه ارائه شده، کاملاً من درآوردی است و به هیچ وجه کارشناسی شده نیست و بی معنی می باشد.


    • محسن بهرامی

      سلام برادر
      به هر حال همه ی تحلیلها را یک شخصی باید تولید کند و از یک من (شخص) در می آیند…
      شما تحلیل بهتری دارید ارائه بفرمایید..در مورد بی معنی بودن لطفا کمی هم به خودتان شک بفرمایید شاید معنایش را شما درک نکرده اید دیگر دوستان که چنین مطلبی نفرمودند.
      التماس دعا


      • جواد

        باسلام آقا محسن من هم با نظر محرابی موافق هستم ، تحلیل بسیار آبکی وسخیف است ، خوب است مقداری دید باز تر باشد. با این تحلیل هر وسیله بازی باید کنار برود….


  2. دختر

    من موافقم که این بازی بازیه مضری است ولی شیطانی نه ……
    اخه به کجای این دوتا دایره میاد شیطانی باشن
    به نظر من یکمش جو الکیه ودارین پیاز داغ اضافه میکنین


    • محسن بهرامی

      سلام خواهر گرامی
      ما یک دشمن بیشتر در عالم خلقت نداریم و آن هم شیطان است که به تعبیر قرآن کریم عدو مبین و قسم خورده ی ماست. هر ضرری در عالم مستقیم یا غیر مستقیم به کمک هوای نفس از جانب شیطان است. از طرفی آرامش از جانب خدا و هر گونه ناآرامی و غیض و غضب از جانب وجود آتشین اجنه ی در خدمت شیطان است که در وجود ما شعله می کشند. سوم هم این که اصولا هر وحی و الهامی و ابتکار و اختراعی یا از جانب خدای متعال است یا شیطان و چون خداوند هدایت انسان را می خواهد چنینی بازی ای الهام نمی کند فلذا این بازی یک وحی شیطانی است که یک بنده ی خدایی دریافت کرده است و تولید کرده است چه بداند و چه نداند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۲۱
محسن بهرامی

منافقین نفوذی در کشور در سال ۸۸ قصد داشتند با یک جنگ زرگری بین دو نامزدی که در دستگاه و اطرافیان هر یک به تعداد کافی نفوذی داشتند کار انقلاب را یکسره کنند اما شکر خدا با بصیرت رهبر فرزانه حفظه الله و امداد حسینی عاشورا و حضور حماسی ملت در ۹ دی این حربه نگرفت. اما این حربه ی جنگ زرگری در انتخابات سال ها در کشور های غربی و اروپایی جواب داده است و عناصر نفوذی پشت پرده که در پس کالبدهای سیاسیون بی تقوا و قابل نفوذ سنگ گرفته اند به راحتی از آن دست بر نمی دارند. امسال هم ظاهرا برنامه دارند با یک جنگ زرگری و دو قطبی تقلبی ملت ایران را بازی دهند ملت باید مراقب باشد و فریب دو قطبی های تقلبی و خطوه های شیطانی را نخورد و بداند دو قطبی اصلی بین خط اصیل انقلاب که همان خط امام و خلف صالح ایشان است با جریان منحرف شده از اسلام ناب محمدی است که به شدن هم در این جریان ظاهرا صالح نفوذ شده است.

آیت الله خزعلی در گفتگویی در سال ۹۰ به خوبی به ترسیم عقاید سیاسی و پشت صحنه ی عملکرد برخی نامزدهای دقیقه نودی این روزهای انتخابات پرداخته است (اینجا):

با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای حفظه الله در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی دانلود فرمایید.

برای دانلود با ذکر یا علی اینجا کلیک فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۵:۲۹
محسن بهرامی

پوستری از حجت الاسلام قرائتی درباره حق التالیف…

در قضیه ی مالکیت معنوی یک تفکیکی باید صورت گیرد تا بتوان فضا را برای موضوع شناسان فقیه شفاف نمود. ما یک سری اطلاعات داریم که این ها اطلاعات ابزاری هستند، مثلا یک نرم افزار که ابزار طراحی قطعات مکانیکی یا پوستر و گرافیک و غیره است یا مثلا سیستم عامل و غیره و یک سری اطلاعات داریم که این ها از سنخ مفهوم . محتوا هستند نه ابزار مانند کتابها و فیلم ها و پوستر ها و … البته ممکن است گفته شود برخی فیلم ها و کتابها هم که جنبه ی آموزشی دارند نیز ابزاری هستند مثلا آموزش ریاضیات و یا آموزش نرم افزارها… با این ها چه باید کرد؟

آنچه به نظر می رسد این است که در اسلام خرید و فروش ابزار با شرایطی (بحث آلات مشترکه و مختصه) قطعا جایز است اما این که خرید و فروش محتوا و مفهوم نیز کار درستی باشد قابل تردید است. از طرفی گاها یک نرم افزار که ترکیبی از محتوا و ابزار است نیز تولید می شود مانند نرم افزارهای موسسه نور که هم کار جستجو و یادداشت نویسی را می توان با آنها انجام داد و هم کتاب های محققین و اهل علم در آن ذخیره است این حکمش چیست؟

در هر حال به نظر بسیاری بزرگان بهتر است خود اهل علم و اهل نرم افزار برای خدا بنویسند و برای خدا نرم افزار تولید کنند. پوستر زیر به مناسبت روز معلم و هفته کتاب تقدیم شما عزیزان می گردد.

با ذکر صلوات و دعا برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای در مسیر اسلام ناب محمدی دانلود فرمایید.

برای سایز بزرگ با ذکر یا علی روی تصاویر کلیک نمایید.

پوستر بیان حجت الاسلام قرائتی درباره حق التالیف

پوستر نظر حجت الاسلام قرائتی درباره کپی رایت و حق التالیف

پوستری از حجت الاسلام محسن قرائتی درباره قبول و رد شایعات

صحبت های شنیدنی و شیرین زیر بخشی از بیانات حجت الاسلام قرائتی در دیدار نخبگان جوان است :

هر چه شنیدید راجع به هر کسی تحقیق کنید؛ بردند،.. خوردند،… نه می گویید بله و نه می گویید نه؛ بگویید نه، فردا سندش لو می رود، بگویید بله، یک وقت می بینی دروغ بوده، این طور نباشد که بگویید اعدام باید گردد، آزاد باید گردد! شما بگو هیچی نباید گردد، من نخبه هستم، سؤال گردد، جوابش گوش گردد، تا بعد ببینیم چی چی گردد، تبرئه گردد، آزاد گردد، هر چی می خواهد بگردد، بعدا  بگردد. نه اینکه طرفی که من خوشم می آید آزاد باید گردد.
سخنرانی  در مراسم اختتامیه پنجمین همایش ملی نخبگان جوان،۱۳۹۰/۷/۱۳

متن کامل این سخنرانی را در گزارش این همایش اینجا بخوانید.

پوستر بیان حجت الاسلام قرائتی درباره قول بغیر علم

پوستر صحبت های حجت الاسلام محسن قرائتی


پوستر ببان حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری در مورد انتخاب امام خامنه ای به رهبری انقلاب

در ادامه پوستری از صحبت های چندی پیش ایشان نیز که فایل تصویری اش را اینجا می توانید بشنوید تقدیم شده است.

با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی دانلود فرمایید.

برای سایز بزرگ با ذکر یا علی روی تصویر کلیک فرمایید.

پوستر بیانی از حجت الاسلام ماندگاری

پوستر حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری : در ولایت ایشان فقط امام زمان کارگردان بود




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۱:۴۳
محسن بهرامی

سال گذشته عکسی از دیدار برادر مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی حضرت پیامبر صلوات الله علیه با علامه جوادی آملی در منزل ایشان منتشر شده بود که نکاتی درباره سبک زندگی علامه جوادی آملی را در دل خود دارد. این تصویر به همراه این نکات در ادامه تقدیم می گردد.

دیدار مجید مجیدی با آیت الله جوادی آملی حفظه الله

دیدار علامه جوادی آملی با برادر مجید مجیدی

با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی در ادامه مطالعه بفرمایید.

۱) در خانه ی آیت الله جوادی آملی از مبل و صندلی خبری نیست و ایشان و میهمانانشان (مانند پیامبر خاتم) روی زمین خدا می نشینند تا مبادا شیطان و نفس اماره در حین نشستن بر بلندی آنان را فریب دهد و به استعلا و علو طلبی بکشاند.

۲) پشتی های ایشان از ساده ترین انواع پشتی و اولین پشتی های تولید شده در کشور است که این روزها دیگر کسی برای آنها ارزشی قائل نیست اما علامه و خانواده گرامیشان همچنان این پشتی ها را حفظ نموده و به بهترین وجهیی استفاده می کنند.

۳) ایشان برای تکریم میهمان و نرم تر شدن مکان نشستن میهمان در جبلوی پشتی ها به سبک سنتی پتوی ملافه دار پهن می کنند.

۴) علاوه بر این که میوه های درون ظرف میوه از میوه های متوسط بازار است و خیلی به رنگ و وارنگ بودنشان و چیدمانشان توجهی نشده است. این عمل احتمالا بر مبنای حدیث دنیایتان را برای خود تزیین نکنید و سفره های رنگین برای خود پهن نکنید عمل شده است.

۵) علامه در حضور میهمانشان دو زانو نشسته اند با این که برادر مجیدی چهار زانو نشسته اند و این نشانه اوج ادب ایشان است که از فرهنگ ناب اسلامی و احادیث برگرفته شده است.

۶) شیرینی ای که ایشان جلوی برادر مجیدی گذاشته اند از نوع ارزان ترین مدلهای شیرینی در بازار است (نان گل محمدی یا همان دانمارکی سابق که بعد از قضیه ی توهین کاریکاتوریست دانمارکی نامش تغییر داده شد)

۷) روی دیوار خانه ی ایشان این حدیث زیبا نقش بسته است : اشهد ان فاطمه الزهرا بنت رسول الله عصمت الله الکبری و حجت الله علی الحجج

۸) تصویر زیبایی از حرم مطهر امام رضا علیه آلاف التحیه و الثنا نیز بر دیوار خانه ی ایشان دیده می شود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۱۸
محسن بهرامی

شکر خدا امسال سومین سال است که حوزه دانشجویی علوم اسلامی دانشگاه صنعتی شریف اقدام به پذیرش طلبه می کند. الحمدلله دست اندرکاران حوزه در فضای سایبری نیز با قدرت فعال هستند و صوت و فیلم جلسات حوزه با کیفیت بالا در بخش محصولات سایت حوزه در دسترس همه ی علاقه مندان برای استفاده از این انوار الهی موجود است.

امیدوارم ان شاء الله حوزه های دانشجویی در دل دانشگاه ها روز به روز بیشتر رشد کنند تا وحدت حوزه و دانشگاه محقق شود و فضای آزاد اندیشی در همه ی محافل علمی کشور نورافشانی کند.

با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی اینجا کلیک فرمایید و وارد سایت مقدس حوزه دانشجوی شریف شوید.

حوزه دانشجوی دانشگاه شریف


  • دانشگاهx
  • دانشجوییx
  • تهرانx
  • واقفیx
  • شریفx
  • دانلودx
  • حوزهx


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۹:۱۶
محسن بهرامی
اول او اول بی ابتداست
آخر او آخر بی‌انتهاست
روضه ترکیب ترا حور ازوست
نرگس بینای ترا نور ازوست
کشمکش هر چه در و زندگیست
پیش خداوندی او بندگیست
هر چه جز او هست بقائیش نیست
اوست مقدس که فنائیش نیست

بسم الله
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۳۸
محسن بهرامی

زکات علم، نشر آن است. یعنی پیرایش و تزکیه ی علوم تولیدی به انتشار آنها وابسته است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از ,بلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود. 


مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

۱ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۸:۲۸
محسن بهرامی

عرفای اسلام مانند ستارگان پرفروغی بر آسمان این مملکت می درخشند، حیف است ملت عزیز ایران از این ستارگان برای یافتن راه حق بهره نگیرند.

دانلود سخنرانیهای ارزشمند از آیت الله بهاء الدینی

 

کتابی درباره آیت الله بهاء الدینی

 

پوسترهای زیر از این عارف واصل تقدیم به شما رهپویان راه عرفان حقیقی…

برای دریافت سایز بزرگ پس از ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای در مسیر تحقق اسلام ناب بر روی تصاویر کلیک فرمایید.

آیت الله بهاء الدینی

پوستر آیت الله سید رضا بهاء الدینی

پوستر زیر نیز این عارف الهی را در جبهه های نبرد حق علیه باطل در کنار سردار رشید اسلام صیاد شیرازی نشان می دهد. درباره ی این مرد خدا و اطاعت او از ولایت فقیه همین بس که ایشان با آن عظمت علمی مدتی به دستور امام امام جمعه ی بروجرد بوده اند.

آیت الله سید رضا بهاء الدینی در جبهه

پوستر آیت الله بهاء الدینی در جبهه های دفاع مقدس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۴۵
محسن بهرامی

برای انتخابات سال ۹۲ منافقین داخل کشور با ظاهر فریبنده ی ایرانیگری بسیاری را به اشتباه انداخته اند و ذهن ها را به این سمت منحرف کرده اند که قرار است علم مکتب ایرانی و ناسیونالیسم را بلند کنند ، البته صهیونیست ها بعد از اینکه در بنی اسرائیل نفوذ کردند و منافقانه حکومت انبیاء را به علت بی بصیرتی بنی اسرائیل حقیقی غصب کردند این تجربه را یکبار در آلمان نازی بکار گرفتند و با نفوذ در حاکمیت آلمان که ظرفیت ناسیونالیستی بالایی داشت و استفاده مناسب از مهره ای مانند هیتلر نه تنها سالها آتش جنگ را در اروپا برافروختند بلکه خود قوم بنی اسرائیل را هم تا توانستند به فجیع ترین شکل در کوره های آدم سوزی تصفیه کردند و در نهایت هم هیتلر را مانند یک مهره سوخته کشتند. اما این بار به خوبی می دانند که ایرانی ها که عمیقا با مکتب اهل بیت عصمت و طهارت پیوند دارند و هیچگاه زیر علم ایرانیگری جمع نمی شوند. ، طرح مکتب ایرانی هم در همین پازل است، اما ظاهرا حیله ی اصلی این جریان در واقع برافراشتن پرچم امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و ظهور دادن یک امام زمان تقلبی از مکه یا عراق است که مومنین و بسیجیان را با ظهور آن بفریبند و باز هم یک نفوذ جدید و سالها باقی ماندن این اصحاب شیطان در حاکمیت جهانی.   مبادا مردم بصیر ایران فریب دشمن را بخورند، ملأ فرعون هزاران سال سابقه حاکمیت بر جهان دارد و در پرونده ی خود فجایع بیشماری را خلق کرده است و خط نفاق فقط با شهادت زهرای مرضیه سلام الله علیها و شهادت حسین ابن علی سلام الله علیها عقب زده شد و تا به امروز روز به روز این نهال مبارزه با خط نفاقی که زهرای مرضیه سلام الله علیها غرس کرد و ائمه ی اطهار آبیاری کردند رشد کرده است و نظام جمهوری اسلامی  حاصل این خون های پاک است. ملت و ارتش جمهوری اسلامی مبادا در این امتحان سخت از فرمان ولی فقیه عدول کند،  شهادت مظلومانه تنها راه رسوا کردن منافقین نفوذی است که همه باید مانند فاطمه زهرا سلام الله علیها جان نثاری کنند، امیدها همه به بسیجیان مخلص وسط میدان است که باید در مقابل خط نفاق بایستد و تا آخرین قطره ی خون امام خامنه ای را یاری کنند و این خط منافقین صهیونیست رسوا شود و از کشور زدوده شود تا ان شاء الله همگان شامل ظهور آن نور عالمتاب بعد از این سایه ی  سیاهی که بر جمال خورشیدش کسوف کرده است باشیم. برای سلامتی و ظهور آن نور یگانه که جمالش همه ی تاریکی ها را محو می کند صلوات بفرستید و برای سلامتی و پایداری و موفقیت امام خامنه ای در این توطئه ی ظلمانی دعا کنید و جان بازی نمایید که هیچ چیز در پیش خدای متعال با ارزش تر از شهادت به امر ولایت نیست. توصیه ی حقیر به همه ی دوستان و آشنایان آن است که هر توطئه ای رخ داد فقط نگاهتان به امر ولی فقیه باشد و مبادا این حسین زمانه را تنها بگذارید که بدون شک کربلا هم تکرار شدنیست.

مراقب باشید که نفوذی هایی که زیر شعارهای عدالت  و ساده زیستی و مردمی زیستن و خدمت به محرومین مخفی شده اند شما را نفریبند. ملت ایران شیطان را حتی از پشت نقاب نماز شب خوانی هم تشخیص خواهد داد ان شاء الله…

ظهور حضرت حجت بعد از رسوایی منافقین

ظهور حضرت حجت بعد از رسوایی منافقین

باید سعی کنیم تا حد امکان تصفیه ی این منافقین که شعارها و رفتارشان عینا کپی مومنین حقیقی است بدون خون ریزی و صدمه به هیمنه ی نظام باشد که گرگ های گرسنه بیرون مرز منتظر لغزیدن پاهای ما هستند. نفوذی ها بدانند که ملت با بصیرت ایران فریب ساده زیستی عُمَرگونه و شعارهای اسلامی ابوبکری را نخواهند خورد و به فضل خدا این منافقین زیباچهره ی با ظواهر بسیار متعبد را هم تصفیه خواهند کرد.

و آخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین

با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان  ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای و یاری ایشان توسط ملت کربلایی ایران در فتنه های آخرالزمان


نجمه اسفندیاری

سلام و خسته نباشید.تحلیل زیبایی از نظرات و عقاید بعضی رجل سیاسی ارایه دادید اما انتقادی به جمله آخرتون وارده:جناب بهرامی فکر نمی کنید با انتشار این حرفها در فضای مجازی که این روزها خیلی کاربر داره به خصوص از بین ما نسل سومی ها یک مقدار ذهن ها رو متشنج می کنه؟ ملت ما ملتی نیست که دوباره تن به فتنه بده به خصوص با شیعه کشی هایی که در منطقه به راه افتاده ملت ما دچار تزلزل نمی شوند. بهتر نیست به جای حرف از فتنه و تشنج زایی جوونا رو آگاه تر کنیم و سعی کنیم ذهن جوونا آروم بشه؟ فتنه ۹۲ چیه دیگه؟ از همین الان بر طبل فتنه می کوبید و انتظار دارید کشور آروم بمونه؟ فتنه ۸۸ چشم خیلی ها رو باز کرد و مطمئنا دیگه فتنه ای در کار نخواهد بود.
با تشکر از تلاشتون در راه اسلام و ایران.


محسن بهرامی

سلام خواهر گرامی
ممنون از لطفی که به سایت دارید. ان شائ الله سایت مرضی خدای متعال و اولیای صالحشان، آقا صاحب الزمان و امام خامنه ای قرار گیرد. عبارت فتنه ۹۲ رو از جمله آخر حذف کردم، ممنون از تذکرتون.
خدا را شاکریم که جوانان بصیر و ضد فتنه ای به این مملکت داده است، اما خواهر گرامی فتنه تن دادنی نیست و یقینا هر قومی که داعیه پیروی و اطاعت از ولی خدا داشته باشند مورد فتنه قرار می گیرند.
”احسب الناس ان یترکوا ان یقولوا امنا و هم لا یفتنون”
یقینا فتنه های سخت تری به قول ایت خدا حاج آقا مصباح در پیش است ان شاء الله که ملت ایران با تجربه ی فتنه ۸۸ کشور را از شر بیگانه حفظ نمایند.
التماس دعا
یا علی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۹:۴۴
محسن بهرامی