سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

برای انتخابات سال ۹۲ منافقین داخل کشور با ظاهر فریبنده ی ایرانیگری بسیاری را به اشتباه انداخته اند و ذهن ها را به این سمت منحرف کرده اند که قرار است علم مکتب ایرانی و ناسیونالیسم را بلند کنند ، البته صهیونیست ها بعد از اینکه در بنی اسرائیل نفوذ کردند و منافقانه حکومت انبیاء را به علت بی بصیرتی بنی اسرائیل حقیقی غصب کردند این تجربه را یکبار در آلمان نازی بکار گرفتند و با نفوذ در حاکمیت آلمان که ظرفیت ناسیونالیستی بالایی داشت و استفاده مناسب از مهره ای مانند هیتلر نه تنها سالها آتش جنگ را در اروپا برافروختند بلکه خود قوم بنی اسرائیل را هم تا توانستند به فجیع ترین شکل در کوره های آدم سوزی تصفیه کردند و در نهایت هم هیتلر را مانند یک مهره سوخته کشتند. اما این بار به خوبی می دانند که ایرانی ها که عمیقا با مکتب اهل بیت عصمت و طهارت پیوند دارند و هیچگاه زیر علم ایرانیگری جمع نمی شوند. ، طرح مکتب ایرانی هم در همین پازل است، اما ظاهرا حیله ی اصلی این جریان در واقع برافراشتن پرچم امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و ظهور دادن یک امام زمان تقلبی از مکه یا عراق است که مومنین و بسیجیان را با ظهور آن بفریبند و باز هم یک نفوذ جدید و سالها باقی ماندن این اصحاب شیطان در حاکمیت جهانی.   مبادا مردم بصیر ایران فریب دشمن را بخورند، ملأ فرعون هزاران سال سابقه حاکمیت بر جهان دارد و در پرونده ی خود فجایع بیشماری را خلق کرده است و خط نفاق فقط با شهادت زهرای مرضیه سلام الله علیها و شهادت حسین ابن علی سلام الله علیها عقب زده شد و تا به امروز روز به روز این نهال مبارزه با خط نفاقی که زهرای مرضیه سلام الله علیها غرس کرد و ائمه ی اطهار آبیاری کردند رشد کرده است و نظام جمهوری اسلامی  حاصل این خون های پاک است. ملت و ارتش جمهوری اسلامی مبادا در این امتحان سخت از فرمان ولی فقیه عدول کند،  شهادت مظلومانه تنها راه رسوا کردن منافقین نفوذی است که همه باید مانند فاطمه زهرا سلام الله علیها جان نثاری کنند، امیدها همه به بسیجیان مخلص وسط میدان است که باید در مقابل خط نفاق بایستد و تا آخرین قطره ی خون امام خامنه ای را یاری کنند و این خط منافقین صهیونیست رسوا شود و از کشور زدوده شود تا ان شاء الله همگان شامل ظهور آن نور عالمتاب بعد از این سایه ی  سیاهی که بر جمال خورشیدش کسوف کرده است باشیم. برای سلامتی و ظهور آن نور یگانه که جمالش همه ی تاریکی ها را محو می کند صلوات بفرستید و برای سلامتی و پایداری و موفقیت امام خامنه ای در این توطئه ی ظلمانی دعا کنید و جان بازی نمایید که هیچ چیز در پیش خدای متعال با ارزش تر از شهادت به امر ولایت نیست. توصیه ی حقیر به همه ی دوستان و آشنایان آن است که هر توطئه ای رخ داد فقط نگاهتان به امر ولی فقیه باشد و مبادا این حسین زمانه را تنها بگذارید که بدون شک کربلا هم تکرار شدنیست.

مراقب باشید که نفوذی هایی که زیر شعارهای عدالت  و ساده زیستی و مردمی زیستن و خدمت به محرومین مخفی شده اند شما را نفریبند. ملت ایران شیطان را حتی از پشت نقاب نماز شب خوانی هم تشخیص خواهد داد ان شاء الله…

ظهور حضرت حجت بعد از رسوایی منافقین

ظهور حضرت حجت بعد از رسوایی منافقین

باید سعی کنیم تا حد امکان تصفیه ی این منافقین که شعارها و رفتارشان عینا کپی مومنین حقیقی است بدون خون ریزی و صدمه به هیمنه ی نظام باشد که گرگ های گرسنه بیرون مرز منتظر لغزیدن پاهای ما هستند. نفوذی ها بدانند که ملت با بصیرت ایران فریب ساده زیستی عُمَرگونه و شعارهای اسلامی ابوبکری را نخواهند خورد و به فضل خدا این منافقین زیباچهره ی با ظواهر بسیار متعبد را هم تصفیه خواهند کرد.

و آخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین

با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان  ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای و یاری ایشان توسط ملت کربلایی ایران در فتنه های آخرالزمان


نجمه اسفندیاری

سلام و خسته نباشید.تحلیل زیبایی از نظرات و عقاید بعضی رجل سیاسی ارایه دادید اما انتقادی به جمله آخرتون وارده:جناب بهرامی فکر نمی کنید با انتشار این حرفها در فضای مجازی که این روزها خیلی کاربر داره به خصوص از بین ما نسل سومی ها یک مقدار ذهن ها رو متشنج می کنه؟ ملت ما ملتی نیست که دوباره تن به فتنه بده به خصوص با شیعه کشی هایی که در منطقه به راه افتاده ملت ما دچار تزلزل نمی شوند. بهتر نیست به جای حرف از فتنه و تشنج زایی جوونا رو آگاه تر کنیم و سعی کنیم ذهن جوونا آروم بشه؟ فتنه ۹۲ چیه دیگه؟ از همین الان بر طبل فتنه می کوبید و انتظار دارید کشور آروم بمونه؟ فتنه ۸۸ چشم خیلی ها رو باز کرد و مطمئنا دیگه فتنه ای در کار نخواهد بود.
با تشکر از تلاشتون در راه اسلام و ایران.


محسن بهرامی

سلام خواهر گرامی
ممنون از لطفی که به سایت دارید. ان شائ الله سایت مرضی خدای متعال و اولیای صالحشان، آقا صاحب الزمان و امام خامنه ای قرار گیرد. عبارت فتنه ۹۲ رو از جمله آخر حذف کردم، ممنون از تذکرتون.
خدا را شاکریم که جوانان بصیر و ضد فتنه ای به این مملکت داده است، اما خواهر گرامی فتنه تن دادنی نیست و یقینا هر قومی که داعیه پیروی و اطاعت از ولی خدا داشته باشند مورد فتنه قرار می گیرند.
”احسب الناس ان یترکوا ان یقولوا امنا و هم لا یفتنون”
یقینا فتنه های سخت تری به قول ایت خدا حاج آقا مصباح در پیش است ان شاء الله که ملت ایران با تجربه ی فتنه ۸۸ کشور را از شر بیگانه حفظ نمایند.
التماس دعا
یا علی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۴
محسن بهرامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی