سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

آرزوی روز خوش برای سرکرده ی شیطان بزرگ یعنی آرزوی روزهای ناخوش برای مظلومان فلسطین و افغانستان و پاکستان و بحرین و …
we will not say to Obama Have a nice day

becauase this means continue of hell days for oppressed people of Palestine and Afghanistan and Pakistan and Bahrain and so many others

اوایل مهر سال گذشته که مشرف شده بودیم قم مقدسه شکر خدا توفیق بود نمازها رو عموما حرم اقامه می کردیم، یکی از نکاتی که باعث نگرانی من شد این بود که با این که مستحب است بعد از نماز سه تکبیر گفته شود و سه نمونه از ائمه کفر  لعن شوند اما این قضیه در حرم مطهر بی بی جانمان حضرت فاطمه ی معصومه سلام الله علیها اجرا نمی شد. بنده حدود ده بار از مکبر گرفته تا معاونت مراسمات و واحد ارشاد و نماز پیگیری کردم اما جواب حسابی نشنیدم. بعضی می گفتند که زمان نداریم و بین نمازها احکام می گویند و برنامه پر است بعضی هم گفتند باید به مقامات بالاتر بگویید. در هر حال این فریاد را تقدیم می کنم به حضرت فاطمه ی معصومه که بی بی جان ما شکایت کسانی که نمی گذارند سنت و حدیث شما در حرم خودتان پیاده شود را به خود شما می کنیم… جالب این بود که بعضی مواقع اعراب زبانانی که زجر وحشی گری های آمریکا را در منطقه کشیده اند به صورت خود جوش بعد از نماز بر می خواستند و الموت لامریکا و الموت لاسرائیل می گفتند و ما شرمنده می شدیم که چرا تریبون حرم نباید اینها را بگوید… شکر خدا حرم امام رضا هنوز مرگ بر آمریکا و اسرائیل به راه است… هر چند از شیاطین نباید غافل شد…اگردر  حرم ها این لعن ها با شور و حال و محکم گفته شود موجش مساجد را هم به شور و حال می آورد و اگر مرگ بر آمریکا در مساجد مثل قدیم با شور و حال به راه بود کسی جرئت نمی کرد با سرسلسله ی شیطان بزرگ ارتباط برقرار کند…..روز خوش آرزو کردن برای اوباما یعنی تایید روزهای ناخوش و خونبار فلسطین و سوریه و افغانستان و پاکستان و بحرین و …

و چه کاری نابجا تر از روز خوش آرزو کردن برای کسی که دستش از همه بیشتر به خون بیگناهان و مظلومان این عصر آغشته است….

پس بلند بگو مرگ بر آمریکا.. باز هم بگو مرگ بر آمریکا… همینطور بگو مرگ بر آمریکا…

آیت الله جوادی آملی می فرمایند گفتن مرگ بر آمریکا عبادت است… کلیپ صوتی این گفتار ایشان به زودی تقدیم می گردد ان شاء الله…

اما شکر خدا توفیقی شد یک اینفوگرافی از صحبت های حضرت آقا درباره ی شعار مرگ بر آمریکا آماده شد. که در ادامه تقدیم شما رزمندگان مجازی انقلاب می گردد.

با ذکر صلوات دانلود فرمایید.

بعضی از فرمایشات پر تعداد ایشان جا نشد در ادامه تقدیم می گردد.

 

امروز ما کشوری هستیم که ملت ما به برکت خون و قیام امام حسین و به برکت روح حسینی، توانست قیام کند و یک نظام استبدادی فاسد خبیث زشت کردار زشت خو را به زانو دربیاورد و یک حکومت مردمی با صبغه و روحیه و با عمل نسبتاً اسلامی – روحیه ی ما اسلامی است؛ اما نمی توانم بگویم که عمل مان کاملاً اسلامی است؛ نسبتاً اسلامی است که ان شاءالله روزبه روز باید بیشتر اسلامی شود – را سر کار بیاورد، که خود این نظام، فحش به همه ی قدرتهای عالم است؛ نفس وجود نظام جمهوری اسلامی فحش به امریکاست، ولو شما یک کلمه هم «مرگ بر امریکا» نگویید؛ خود این که این هست، نوعی دهن کجی به همه ی قدرتهایی است که با معنویت و با فضیلت و با استقلال و با شرف ملتها مخالفند. امروز همه وظیفه دارند این نظام را از نقصها و ضعفهای خودش خلاص کنند و عناصر قدرت و قوّت معنوی و مادی را در آن تقویت کنند و در آن بیشتر به وجود بیاورند.
۱۳۸۳/۰۵/۱۷بیانات‌ در دیدار جمعی از مداحان

بعضى تصور مى‌کنند ما دشمنان جهانى خود را تحریک کرده‌ایم که بیایند با ما دشمنى کنند؛ بعضى خیال مى‌کنند شعار «مرگ بر امریکا» امریکا را تحریک مى‌کند که نسبت به نظام اسلامى و ایران اسلامى دشمنى بورزد؛ این خطاست. دشمنىِ نظام مستکبر امریکایى و هر مستکبرى در دنیا با نظام اسلامى، به خاطر پرچم برافراشته‌ى عدالت است؛ به خاطر این است که مى‌بیند با نام اسلام و با تعالیم والاى اسلام کشورى دارد به سمت رشد و توسعه و پیشرفت علمى و عملى حرکت مى‌کند؛ مى‌داند که این، جلوى نفوذ آنها را خواهد گرفت. آنها با هر کشورى که خارج از قلمرو قدرت آنها به توسعه و پیشرفت علمى دست پیدا کند، مخالفند. آنها با هر کشورى که در میدان علم و توسعه، به سمت رقابت با آنها حرکت کند، مخالفند.
۱۳۸۴/۰۲/۱۸‌بیانات در دیدار مردم شهرستان رفسنجان‌

یک روز بود که تنها در یک نقطه‌ى دنیا، پرچم امریکا سوزانده و شعار مرگ بر امریکا داده مى‌شد؛ اما شما امروز ببینید در چند نقطه دنیا پرچم امریکا سوزانده مى‌شود و شعار مرگ بر امریکا داده مى‌شود! در خود امریکا پرچم امریکا را آتش زدند؛ این پدیده‌ى مهمّى است. چه عاملى باعث این کار شد؟ آیا جز ایستادگى و استقامت یک ملت شجاع و مؤمن به اهداف و به راه خود توانست این موج را بتدریج سراسرى کند؟
۱۳۸۱/۱۲/۱۳بیانات در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری

امروز دشمن ملت ایران در درجه‌ى اول، امریکا و صهیونیستها هستند؛ البته انگلیس هم آتش‌بیار معرکه است. در مقابل منافع ملت ایران، آنها قرار دارند؛ اما اسمش را مى‌گذارند اجماع جهانى؛ اجماع جهانى‌اى وجود ندارد! اجماع جهانى، علیه استکبار امریکاست، علیه دخالتها و اشغال امریکاست، علیه جنگ‌افروزیها و فتنه‌انگیزیهاى امریکا در سرتاسر دنیاست؛ این اجماع جهانى است. «مرگ بر امریکا» این است که ملت ایران و شما جوانان در این راه، محکم بایستید و پیش بروید.
۱۳۸۵/۰۱/۰۶بیانات در دیدار بسیجیان‌

آن ضررى که مخصوص امریکاست، این است که نهضت جهانى اسلام با شعار «مرگ بر امریکا» تسریع شد و نشان داده شد «استکبار»ى که ایران تکرار مى‌کند، یعنى چه. وقتى گفته مى‌شود دلیل بیاورید که این اشخاصى که شما مى‌گویید، متّهم قضیه بیستم شهریور نیویورک و واشنگتن‌اند، دلیل نمى‌آورند؛ مى‌گویند اینها مجرمند! وقتى گفته مى‌شود به مردم افغانستان حمله نکنید، حمله مى‌کنند. حتّى دوستان اروپایى‌شان هم که صریحاً حاضر نیستند حمله را محکوم کنند، ولى با زبانهاى گوناگون این کار را زشت مى‌شمرند. درعین‌حال باز امریکاییها دست برنمى‌دارند!
۱۳۸۰/۰۸/۰۸بیانات در دیدار مردم اصفهان‌
مبارزه با استکبار، یک شعار همیشگى است. منتها مطلب اساسى این است که یک ملت هوشمند، همیشه برخورد با شعارها را درست انتخاب مى‌کند. یک وقت، انسان فقط شعارى را دائماً بر زبان جارى و تکرار مى‌کند؛ این کارِ زیادى نیست. یک وقت، شعار را مى‌شکافد، در آن تعمّق مى‌کند و بر اساس آن، کار انجام مى‌دهد؛ این درست است. در شعار مبارزه با استکبار – که امروز گفتم تجسّم استکبار، دولتِ متجاوز امریکاست – خود امریکاییها و دولتمردان امریکایى، از اوّل انقلاب تا به حال، راههایى را طى کردند، براى این که این شعار را از فضاى کشور ایران بزدایند. چرا؟ چون تا این شعار وجود دارد، تا ذهن مردم از «مرگ بر امریکا» پُر است، تسلّط دوباره امریکا بر این کشور و منابع آن، ممکن نیست.
۱۳۷۵/۰۸/۰۹بیانات در دیدار جمعی از دانشجویان و دانش‌آموزان

انسان اگر زندگى سیاسى بعضى افراد را از اوّلِ انقلاب تا به‌حال نگاه کند، مى‌بیند ملغمه عجیبى از انواع و اقسام فکرهاست! یک روز بود که چنین آدمهایى به این اکتفا نمى‌کردند که در شعارها، مردم فقط «مرگ بر امریکا و مرگ بر شوروى» بگویند. مى‌گفتند باید بگوییم «مرگ بر شرق و غرب»! ما مى‌گفتیم شوروى سمبل یک تفکّر و یک راه غلط است؛ امریکا سمبل جنایت و ستم است؛ چه دلیلى دارد شما بگویید «مرگ بر شرق و غرب»؟! مى‌گفتند شما محافظه‌کار و سازش‌طلبید! از جمله همین حضرات، امروز کسانى هستند که حاضرند بروند رسماً در مقابل امریکا و انگلیس عذرخواهى کنند و بگویند ما غلط کردیم، اشتباه کردیم به شما بدگویى کردیم؛ ما را ببخشید!
۱۳۸۰/۰۸/۱۲بیانات در دیدار جوانان استان اصفهان‌
امروز امریکا تهدیدى براى صلح و امنیت جهانى است؛ لذا شعار «مرگ بر امریکا» دیگر امروز مخصوص ملت ما نیست. امروز در اکناف عالم شما مى‌بینید که مجسمه‌ى رئیس جمهور امریکا را آتش مى‌زنند و شعار مرگ بر امریکا مى‌دهند. علت هم زیاده‌خواهى رژیم امریکا، استکبار رژیم امریکا، تکبر آنها، سلطه‌طلبى آنها و بازیچه‌ى صهیونیستها بودنِ آنهاست؛ حقیقتاً بازیچه‌ى صهیونیستهایند.
۱۳۸۵/۰۱/۰۱بیانات در دیدار زائرین و مجاورین حرم مطهر رضوی

اما شکر خدا آیات الهی جوادی آملی و مصباح یزدی هم مواضع خوبی داشتند که در ادامه پوستر این بیانات تقدیم می گردد…

 

 

مرگ بر آمریکا

مرگ بر آمریکا

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۲ ، ۰۸:۰۶
محسن بهرامی

جالب است مراسم عروسی آقا رضا دقیقا مصادف شد با تولد آقا محمد حسن جان و ما از توفیق حضور در این مراسم آسمانی بازماندیم. البته شکر خدا توفیق شد حدود یک ماه قبل از مراسم یک چادر نماز سفید زیبا با طرح های گل دار به عنوان هدیه ی عروسی از طرف کریمه ی اهل بیت حضرت فاطمه ی معصومه علیها سلام تقدیم این زوج جوان کردیم ان شاء الله که زندگی با صفا و پر از توفیقات معنوی داشته باشند و در راه تولید ملی و جهاد اقتصادی و خدمت به مردم عزیز ایران همیشه موفق و پایدار باشند...

آقا رضا اسفندیاری برادر خانم عزیزم

آقا رضا اسفندیاری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مهر ۹۲ ، ۱۴:۱۹
محسن بهرامی

شکر خدا اخیرا بسیاری از ملت مسلمان ایران حربه ی شیطانی دشمن برای رواج بی حیایی از مدارس را متوجه شده اند و فهمیده اند که پشت صحنه ی اجباری کردن مانتو در مدارس و برخورد با دختران چادری چه نقشه ی شوم شیطانی ای بوده است. الحمدلله این بار با اختیار و آزادانه بسیاری از پدر و مادرها فرزندانشان را از همان  نوآموزی با چادر به مدرسه می فرستند و مدارس نیز با فهم این قضیه با روی باز از این نو چادری های عزیز استقبال می کنند…

همه ی کم حجابی ای که امروز در جامعه به و جود آمده است محصول حرکاتی است که شیاطین در چند دهه ی اخیر در مدارس انجام داده اند و به زور دختران چادری این مرزو بوم ا مانتویی کردند…. و همه می دانیم که ترک عادت چقدر سخت و مشکل است…

دانش آموزان دختر به زینت چادر مزین شدند

دانش آموزان دختر به زینت چادر مزین شدند

نوشته ی زیر نیز متعلق به ۲۱ اردیبهشت ۸۹ است…

تیپ اجتماعی اشخاص و متاثر از آن فرم ظاهر معمولاً به سه طریق شکل می گیرد:

۱) عادت دادن اجتماعی  از دوران کودکی و نوجوانی مانند همین لباس فرم مدرسه

۲) اثر جامعه در شخص یعنی شخص تحت تاثیر جامعه و هنجارهای اجتماعی لباس بپوشد ( تقلید نمونه جوامع افریقایی)

۳) جوشش معرفت از درون یا دلایل شخصی که بتواند بر دو مورد اول غلبه کند ( دراویش و عارفان حقیقی و نه مقلدان)

۴) فرهنگ و  لباس فرم کارکه با توجه به اشتغال و محل کار افراد باید یکفرم خاص لباس بپوشند و فرهنگ و رفتار خاصی داشته باشند.

موارد اول و دوم در جامعه عمومیت دارد و مورد چهارم هم خاص زمان کار و اشتغال است و شخص عموما در جامعه لباس متفاوت با لباس کار به تن دارد.

در ایران اسلامیمان به علت غفلت یا کج خواهی عده‌ای و یا خوش سلیقگی عده ای غربزده دیگر و یا نفوذ عوامل درونی جبهه استکبار به هر حال لباس فرم مدرسه‌ها مانتو تعیین شد و در این مدرسه‌ها حتی به ذهن کسی هم نمی رسید که می‌شود به جای مانتو چادر پوشید.

بگذریم که اخیراً در مدرسه‌ها چادر  آزاد اعلام شده و نسبت قابل ملاحظه ای از دختران از همین امر سود استفاده را برده اند و به پوشش اسلامی مزین گشته اند.

عادات اجتماعی به گونی ای نیست که در عموم جامعه بتواند یک شبه تغییر کند و مطابق سلیقه ی عزیزان مجلس، دخترانی که از اول ابتدایی تا آخر پیش دانشگاهی اجبارا مانتو پوشیده اند و ذهن و فکر و تیپ شخصیتیشان با مانتو اخت شده یک شبه در دانشگاه به پوشش چادر مزیّن گردند.

اخیراً متأسفانه باز هم مجلسی که هنوز الفبای جامعه شناسی لزوم و نحوه قانون به جامعه القاء کردن را نمی‌داند به فکر تصویب خوان مدارانه ی قانون جدیدی افتاده است که خدا به خیر بگذراند.

اما اگر مسئولین عزیز و دلسوز و انقلابی می‌خواهند به همین سرعتی که شیاطین  دختران مومن مملکت را مانتویی کردند دوباره این عزیزان به زینت چادر مزین گردند  کافیست چادر با رنگ سفید را در مدرسه‌ها لباس فرم تعیین کنند یقین بدانند با سرعت بیشتر دخترانتان مسلمان ایران چادری خواهند شد

اما عزیزان من عمده معرفت است که با قرآن حاصل می‌گردد هر چند ظاهر باید اسلامی باشد.

دانش آموزان دختر مزین به زینت چادر

دانش آموزان دختر مزین به زینت چادر

چند لینک مفید در همین ارتباط:

چادر به عنوان حجاب اسلامی بین دانش‌آموزان ترویج یابد

خانواده ام میخواستن به خاطر چادر مدرسه ام رو عوض کنن

نمی ذارن چادر بپوشم!!!

اما اخیرا داد و قال همان شیاطینی که تا دیروز خودشان مانتو را اجباری کرده بودند و با دختران چادرپوش بدترین برخورد ها را می کردند ر آمده است که ای داد و ای بیداد نظام اسلامی دختران دانش آموز را به چادر اجبار می کند… غافل از این که ملت ایران روز به روز بیدارتر می شوند و شیاطین روز به روز روسیاه تر…

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۲ ، ۰۸:۳۹
محسن بهرامی

چند روز پیش شکر خدا توفیقی شد نماز ظهر میهمان مسجد مدرسه ی مبارکه ی امام خمینی مدرسه ی طلاب خارجی بودیم. بعد از نماز حاج آقا حسین قدوسی از روحانیون باصفای تبریز یک سریال زیبا برامون پخش کرد که نسخه ی آنلاین را می توانید اینجا ببینید. کار جالبی بود خصوصا این که این سریال ها تنها کارهای دارالتحقیق شهید مطهری تبریز نیستند و کلی محتوا و فیلم هم این موسسه جهادی تولید کرده است. ایشالا سایت حاج آقا و سریالها را زیارت کنید و فیض ببرید…

حجت الاسلام حسین قدوسی

حجت الاسلام حسین قدوسی

خلاصه جاتون خالی بین طلاب باصفای خارجی دیدن این سریال و جوابهای این طلبه ها شنیدنی بود. ماشالله طلاب خارجی قم کلی ظرفیت رسانه ای هستند و از حیث علمی هم قوی  هستند شکر خدا.

مشاهده ی سایت حاج حسین قدّوسی اینجا

سریالهای حاج آقا حسین قدوسی

سریالهای حاج آقا حسین قدوسی

اینجا هم یک مطلبی از حاج آقا پیداکردم، متاسفانه با وجود زحمت زیادی که روی سایتشون کشیدن سئوی خوبی نداره و روش خوب تبلیغ نشده، ایشالا شما هم مبلغ باشید برای این سرباز امام زمان ارواحنا له الفدا

واژگان کلیدی:

  • نوینx
  • حسین قدوسیx
  • آذربایجانx
  • سریالx
  • تبلیغ



  1. موسوی

    سلام دوست عزیز
    خیلی خوشحالم که این مطلب رو نوشتید و سایت دارالتحقیق رو معرفی کردید
    انتقادتون رو هم کاملا به جا می بینم . متاسفانه تبلیغات زیادی روی سایت انجام نشده
    متاسفانه در طول این مدت در حال تولید محصولات فرهنگی بودیم که فرصت تبلیغ در فضای مجازی رو نداشتیم. از طرفی هم قرار بود دسته بندی محصولات و شیوه توزیع و بسته بندی ها و … عوض بشه که منتظر آنها بودیم.
    اما خوشبختانه امروز داریم روی طرح جدید سایت کار می کنیم و تحولاتی که قرار است روی سایت انجام دهیم و خوشبختانه تا اینجا خوب پیش رفتیم و انشاا.. تا آخر هفته رونمایی خواهیم کرد.
    از آنجا که قرار است سایت به زیانهای مختلف طراحی گردد ، قصد داریم تبلیغات گسترده ای در فضای مجازی انجام دهیم که امیدوارم موفقیت آمیز باشد.
    از شما تقاضا دارم انتقادات و پیشنهادات خودتون رو به گوش ما برسونید و ما رو در رسیدن به این هدف یاری فرمایید.
    و در نهایت بار دیگر بی نهایت از مطلب ارزشمندتون تشکر می کنم.
    اجرکم عندا…


    • خادم سنگر محسن بهرامی خرم آبادی

      سلام و درود خدا بر شما برادران مجاهد راه حق
      نوشتن این مطلب وظیفه بود و تشکر شما از روی بزرگواری شماست..
      انشاء الله نسخه ی جدید رونمایی شد خبر بدهید باز هم به تکلیف در معرفی فعالیتهای سربازان امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا عمل کنیم..
      التماس دعا
      دهه ی مبارک فجر دهه ی استقرار ولایت الهی در این مزو بوم بر شما مبارک باد
      یا حسین


  2. علی عبدیان

    سلام.واقعا ممنون که حاج آقا قدوسی را معرفی کردید من یکی از دوستان ایشان هستم. علی عبدیان


  3. گل نرگس

    با سلام و تشکر از برنامه های عالیتوناز کجا میتونیم این برنامه ها رو تهیه کنیم


    • محسن بهرامی

      علیکم السلام
      لطف دارید
      از سایت حاج آقا که پیوند داده شده می تونید دانلود بفرمایید
      التماس دعا

۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۹ مهر ۹۲ ، ۱۸:۵۹
محسن بهرامی