سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سال گذشته عکسی از دیدار برادر مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی حضرت پیامبر صلوات الله علیه با علامه جوادی آملی در منزل ایشان منتشر شده بود که نکاتی درباره سبک زندگی علامه جوادی آملی را در دل خود دارد. این تصویر به همراه این نکات در ادامه تقدیم می گردد.

دیدار مجید مجیدی با آیت الله جوادی آملی حفظه الله

دیدار علامه جوادی آملی با برادر مجید مجیدی

با ذکر صلوات برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا و پایداری امام خامنه ای در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی در ادامه مطالعه بفرمایید.

۱) در خانه ی آیت الله جوادی آملی از مبل و صندلی خبری نیست و ایشان و میهمانانشان (مانند پیامبر خاتم) روی زمین خدا می نشینند تا مبادا شیطان و نفس اماره در حین نشستن بر بلندی آنان را فریب دهد و به استعلا و علو طلبی بکشاند.

۲) پشتی های ایشان از ساده ترین انواع پشتی و اولین پشتی های تولید شده در کشور است که این روزها دیگر کسی برای آنها ارزشی قائل نیست اما علامه و خانواده گرامیشان همچنان این پشتی ها را حفظ نموده و به بهترین وجهیی استفاده می کنند.

۳) ایشان برای تکریم میهمان و نرم تر شدن مکان نشستن میهمان در جبلوی پشتی ها به سبک سنتی پتوی ملافه دار پهن می کنند.

۴) علاوه بر این که میوه های درون ظرف میوه از میوه های متوسط بازار است و خیلی به رنگ و وارنگ بودنشان و چیدمانشان توجهی نشده است. این عمل احتمالا بر مبنای حدیث دنیایتان را برای خود تزیین نکنید و سفره های رنگین برای خود پهن نکنید عمل شده است.

۵) علامه در حضور میهمانشان دو زانو نشسته اند با این که برادر مجیدی چهار زانو نشسته اند و این نشانه اوج ادب ایشان است که از فرهنگ ناب اسلامی و احادیث برگرفته شده است.

۶) شیرینی ای که ایشان جلوی برادر مجیدی گذاشته اند از نوع ارزان ترین مدلهای شیرینی در بازار است (نان گل محمدی یا همان دانمارکی سابق که بعد از قضیه ی توهین کاریکاتوریست دانمارکی نامش تغییر داده شد)

۷) روی دیوار خانه ی ایشان این حدیث زیبا نقش بسته است : اشهد ان فاطمه الزهرا بنت رسول الله عصمت الله الکبری و حجت الله علی الحجج

۸) تصویر زیبایی از حرم مطهر امام رضا علیه آلاف التحیه و الثنا نیز بر دیوار خانه ی ایشان دیده می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی