سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

شکر خدا رویش های انقلاب اسلامی در فضای فیلم و مستند بعد از سفیر فیلم ادامه یافته است و گروه حرفه ای و تلاشگر شفق مدیا هم نوید بخش آینده ای روشن تر برای جبهه ی رسانه ای انقلاب اسلامی خواهد بود. ان شاء الله دوستان کلیپ زیبای برگ برنده دور نیست (اینجا) و همچنین مستند من روحانی هستم  (اینجا) را از دست ندهند و سعی کنند کارهای رسانه ای در این سطح را در کشور افزایش دهند.

حضور روحانی در دانشگاه تهران، پادگان ارتش، مجمع عقلا، شورای عالی امنیت ملی و پرونده هسته ای از جمله اتفاقاتی است که در این مستند یک ساعته مشاهده می‌کنید.

این مستند به کارگردانی خانم معصومه نبوی و تهیه کنندگی گروه چند رسانه ای شفق در پاییز ۱۳۹۲ تولید شده است. برای خرید اینترنتی آن به اینجا مراجعه فرمایید.

مستند من روحانی هستم
مستند من روحانی هستم
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی