سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر

الحمدلله الذی جعلنا من المستبصرین بشهادة سید الشهدا

در قضیه ی مقابله با یزید آنقدر خواص جامعه عقب نشینی کردند و کوتاه آمدند تا کار به سینه سپر کردن امام جامعه رسید. و امام مسلمین مجبور به اقامه ی نهی از منکر گردید و چنان نهی از منکری فرمودند که تا ابد در گوش تاریخ صدای زنگ و ساز و دهلش بلند خواهد ماند و عاقبت این سیلی سید الشهدا به گوش تاریخ و بی بصیرتان مسلمان به ظهور مولایمان منجر خواهد شد. منتهی شدن کار به نهی از منکر امام جامعه، خیلی خطرناک نیست ولی خطرناک آنجاست که خدای ناکرده نهی از منکر امام جامعه توسط مردم و ملت مسلمان حمایت نشود. اگر ده هزار نفر به سیدالشهدا می پیوستند هیچگاه فاجعه ی کربلا اتفاق نمی افتاد. امروز نیز کار به نهی از منکر امام خامنه ای مقام عظمای ولی فقیه رسیده است و ان شاء الله این نهی از منکر امام خامنه ای با حمایت مردم مسلمان و غیور ایران مثل نهی از منکر های ایشان در فتنه های 78 و 88 حمایت خواهد شد و کار به جان فدا کردن امام خامنه ای در راه پیگیری این نهی از منکر نخواهد رسید.

قسم یاد می کنم که ان شاء الله تا پای جان پشت این نهی از منکر امام خامنه ای بایستم و اگر دشمن خارجی یا مسئولین داخلی به مفاد نهی از منکر ایشان در نامه به رئیس جمهور درمورد برجام (اینجا) کوچکترین جسارتی کنند جان و مال را در راه ولایت فقیه فدا خواهم کرد.

قل هل تربصون بنا الا احدی الحسنیین

نامه امام خامنه ای به رئیس جمهور درمورد برجام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی