سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

دبیر اجرایی همایش ملی فقه هسته‌ای از برگزاری همایش ملی فقه هسته‌ای در تهران و قم خبر داد.

به گزارش جهان، محسن مهاجری امروز در گفت‌وگو با فارس در خصوص برگزاری همایش ملی فقه هسته‌ای اظهار کرد: در راستای فتوای تاریخی مقام معظم رهبری در خصوص حرمت تولید انباشت و به کارگیری سلاح هسته‌ای، پژوهشگاه فرهنگ اسلامی و سازمان انرژی اتمی، مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) و شماری از دستگاه‌های علمی حوزوی دانشگاهی اقدام به برگزاری این همایش کردند.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش بررسی مبانی و مستندات فقهای فتوای تاریخی مقام معظم رهبری در مورد سلاح‌های هسته‌ای است.

دبیر اجرایی همایش ملی فقه هسته‌ای به شرکت‌کنندگان حاضر در جلسه‌ای که در تهران برگزار می‌شود، اشاره و بیان کرد: در این جلسه پیام تصویری حضرت آیت‌الله جوادی آملی را خواهیم داشت و از سخنرانی آیت‌الله علی دوست، آیت‌الله محمد جواد فاضل لنکرانی و حجت‌الاسلام علی‌اکبر رشاد عضو عالی شورای انقلاب فرهنگی بهره خواهیم برد.

برگزاری همایش ملی فقه هسته‌ای در تهران و قم
همایش فقه هسته ای
 

مهاجری به همایشی که در قم برگزار خواهد شد، اشاره کرد و گفت: در این همایش آیت‌الله نوری همدانی، آیت الله سبحانی و جمعی از اساتید حوزه و دانشگاه به سخنرانی خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه مقالات فرستاده شده در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: 48 مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است که تعدادی از این مقالات در روز همایش ارائه شده و عده‌ای نیز به صورت مجموعه مقالات پس از همایش در کتاب مربوط به همایش به چاپ می‌رسد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی