سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

صهیونیست ها و عناصر استکبار در این مملکت فعالند و نیرو دارند…نمونش همین کلوپ ترور دانشمندان هسته ای… خیلی از جوانان حزب اللهی ساده انگارانه با دیدن چهار تا خانم کم حجاب با پوشش بسیار تحریک کننده روحیه می بازند و جمهوری اسلامی را از دست رفته می پندارند….اما به هیچ وجه جامعه اینطور نیست شما ببینید در نماز جمعه ده ها هزار نفر شرکت می کنند در راه پیمایی ها ملت میلیونی می آیند نمونه مهمتر از همه همین قضیه ی ۲۴ میلیون رای احمدی نژاد در مرحله دوم…. اگر نبود که اکثریت در مملکت با حزب اللهی هاست تا حالا حزب اللهی ها را نفله کرده بودند….. اما صهیونیست ها استاد فضاسازی هستند…فضاسازیشان هم به خیابان های جمهوری اسلامی محدود نمی شود، فضای کامنت های سایت های خبری را هم پر می کنند از نظرات مخالف نظام…..نمونش همین رو بگم که یه بنده خدایی توی نظرات نوشته بود صلوات..رای های منفی بیشتر از رای های مثبت بود…سرچ بزنید می تونید تصاویر را پیدا کنید…..
یکی از شواهد و نمونه ها این فضاسازی نوشتن پشت درب دست شویی هاست که در زمان آلمان نازی توسط یهود در آلمان اجرا شده و اخیرا در ایران هم دیده می شه و نشون میده که سرنخ این کارها به صهیونیست ها بر می گرده.
فضاسازی نظراتی و دیدگاهی

صهیونیست ها و سیاست شیطانی درباره بخش نظرات سایتهای فارسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی