سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

از قدیم الایام مساجد بلندترین بودند

 تا قبل از ظهور و بروز قارچ گونه بانک ها مساجد به عنوان سمبل و نماد هر شهر و روستا به شمار می آمدند و افتخار هر مکانی به مسجد آن بود اما متاسفانه با ظهور پدیده ای به نام بانک و رشد قدی و وزنی روز افزون آنها دیگر مساجد در شهرها قابل رویت نستند .

چرا بانک ها رو در روی مساجد؟

درتقابل این دو بنا با هم بسیار نکته جالبی وجود دارد احادیث بسیاری وجود دارد که بیان می کند که مساجد خانه خداست یا مساجد انوار خداوندی است و همچنین در روایات از مسجد به عنوان بازار آخرت یاد شده است .در مقابل شما توجه کنید بانک ها بازار دنیوی محسوب می شود به علت وجود وجوه و فلزات گرانبهای وسوسه برانگیز که دست شیطان را باز می گذارد خب با این وجود جایی که حرف از دنیا و مخصوصا بازار دنیایی باشد حضور شیطان حتمی است و چون شیطان در خانه خدا و بازار آخرت که همان مساجد هستند نفوذ زیادی ندارد پس باید درمکانهای مانند بانک ها و بازارها لانه کرده باشدواز آنجایی که برای نفوذ در جامعه و تسط بر آنها باید پرچم و علم را تغییر داد بانک هادر جوامع اسلامی به صورت حیرت آوری رشد کرده و حتی از ساختمان های مساجد هم بلندتر شدند تا شیطان نظارت و استیلای خود را بر زندگی مردم نشان دهد حال اینک این سوال ها را از خودتان بپرسید: اگر ساختمان بانک ها یک طبقه باشد و به جای رشد افقی عمودی رشد یابد کار بانکی جامعه حل نخواهد شد ؟چرا مساجد محله های یک شهر باید در یک پروژه چند ساله ساخته شود ولی ساختمان یک بانک با آن همه یال و کوپال در عرض چند ماه ساخته می شود ؟  چرا بهترین موقعیت های مکانی شهر به بانک ها اختصاص دارد؟  ما با این بانک ها و برج های آسمان خراش به کجا خواهیم رسید؟

گوش دادن به این کلیپ هم خالی از لطف نیست: سیطره بانک ها بر مساجد

مسجد بر فراز بانک

مسجد نماد شهر اسلامی

منبع : http://emtedadealavi.blogfa.com/post/29

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۹
محسن بهرامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی