سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

عکس یادگاری بعد از مسابقات والیبال خویشاوندی

پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۲۶ ب.ظ

شکر خدا به همت پدر بزرگوارم سالهای اخیر بارها توفیق شده است در اصفهان و قم تور والیبال را در بوستانهای شهری برپا کرده ایم، والیبال ها عموما با دعوت از خویشاوندان عزیز پرشور تر و فراگیرتر شده است. اصفهان که بودیم بارها در خدمت خانواده ی عمه ی عزیزم حاجیه عفت بهرامی و همسر و سه پسر بزرگوارشان (آقا حجت، آقا حسین، آقا رضا و آقا مهدی) توفیق می شد در پارک آبشار تور می بستیم. تصویر زیر عکس یادگاری بعد از یکی از این مسابقات است.

نکته جالب این بود که تو بوستان های اصفهان با این که کیفیت چمن از همه جا بالاتر بود اما هیچ وقت هیچ کس به ما گیر نداد که چرا روی چمن بازی می کنید. خدای متعال خود را فرش کننده ی زمین یاد می کنه و خود را به خاطر این تمهید احسن ستایش می کنه و الارض فرشناها فنعم الماهدون.... و زمین را به چمن زیبا برای انسان فرش کردیم و چه خوب مهدسازی هستیم...

در این تصویر علاوه بر آقا حجت و پسرعمه های عزیز حسین آقا و آقا مهدی، آقا صادق پسر عموی عزیزم، علی آقای نادری یکتا  شوهر نیلوفر خانم دختر عمه گرامی و دو پسر عزیزشان (آقا سپهر و آقا ساسان) و همچنین شوهر دختر عموی گرامی (آقا داریوش) و پسر عزیزشان آقا سهیل دیده می شود. همچنین اخوان فلاح نژاد نیز از همسایگان عزیز خرم آباد در تصویر دیده می شوند.

ان شاء الله مجدد توفیق شود خانواده و آشنایان برای مسابقات والیبال به صورت پرشور تر از گذشته دور هم جمع شوند، هم ورزش به خودی خود یک ارزش و موجب سلامت و نشاط است و هم جمع شدن خانواده های ارحام و اتصال آنها از دستورات الهی است.

ارحام بهرامی بعد از مسابقه والیبال

عکس یادگاری خویشاوندی والیبال


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۴
محسن بهرامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی