قطعا برای تبدیل ویدیوهایتان به فرمت های کم حجم و قابل پخش بر روی اینترنت مانند اف ال وی flv به این نرم افزار احتیاج پیدا می کنید.AVS Video Converter را می توان بهترین نرم افزار در زمینه تبدیل فایل های تصویری به فرمت های مختلف دانست. این نرم افزار AIO با داشتن قابلیت های پیشرفته ای چون تبدیل فرمت های تصویری مختلف با فرمت هایی چون AVI, MPEG, WMV, DVD و … به یکدیگر، رایت فیلم های VCD, SVCD, DVD، ابزار حرفه ای ویرایش فیلم و … توانسته در لیست معتبر ترین نرم افزار های مبدل جای بگیرد. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت استخراج صدا از فیلم، استخراج فریم های یک فیلم و ذخیره آن به صورت یک عکس، تکه تکه کردن یا متصل کردن قسمت های مختلف فیلم، چرخش ویدئو، اضافه کردن نوشته یا لوگو به فیلم و … اشاره کرد.

استفاده از نرم افزار بسیار سادست کافیست بر روی browse کلیک کنید و فایل ورودی را انتخاب کنید و بعد از تعیین فرمت و مشخصات خروجی  کانورت نو را کلیک کنید  .

ای وی اس ویدیو کانورتر avs video converter

ای وی اس ویدیو کانورتر avs video converter

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – ۷۴ مگابایت


دانلود نرم افزار قدرتمند تدوین صوتی ادوب اودیشن Adobe  Audition و فیلم آموزشی و کتاب آموزش PDF

نرم افزار ادوب اودیشن Adobe Audition از سری نرم افزار های شرکت Adobe است و یکی از بهترین نرم افزار های تدوینگر صدا محسوب می شود و قادر است با سرعتی قابل ملاحظه و با استفاده از ابزارهای پیشرفته، عملیات مختلفی نظیر حذف نویز و  ویرایش صدا را در محیطی کاربرپسند انجام دهد. در نسخه  CS5.5 ، این نرم افزار پیشرفت های قابل توجهی داشت به طوری که در این نسخه با فرمت های مختلف و جدید ترین تکنولوژی های صوتی ، ویندوز ۷ و هم چنین با محصولات مختلف ادوبی سازگاری پیدا کرد.

 

ادوب اودیشن محبوب ترین و قویترین تدوینگر صوتی

دانلود نرم افزار اودیشن از اینجا

دانلود فیلم آموزش اودیشن از اینجا

دانلود کتاب پی دی اف آموزش اودیشن از اینجا


افزودنی زیبا و قدرتمند FOXTAB 3D برای فایرفاکس جایگزین مناسبی برای SPEED DIAL

اخیرا بازار افزودنی های بوک مارک های ویژوال داغ شده است و بیش از ده نمونه از این افزودنی ها طراحی و پیاده سازی شده است که زیباترین این افزودنی ها فاکس تب سه بعدیست…پیشنهاد می کنیم دوستان این افزودنی را به فایرفاکس خود اضافه کنند….

برای دانلود افزودنی اینجا کلیک کنید…

ان شاء الله برای حرکت در اهداف اسلام و انقلاب و در مسیر ظهور از آن استفاده نمایید…

 

افزودنی بوک مارکهای تصویری سه بعدی فایرفاکس

دانلود نرم افزار فشرده سازی قدرتمند رایگان سون زیپ ۷zip جایگزین مناسبی برای winrar

حتما شما هم در موارد متعددی با کرک کردن برنامه وینرر winrar مشکل پیدا کرده اید. اگر می خواهید یک جایگزین کم حجم سریع و رایگان برای وینرر داشته باشید توصیه می کنیم از سون زیپ استفاده کنید.

با ذکر صلوات و دعا برای سلامتی و ظهور آقا امام زمان و پایداری نایب بر حق ایشان امام خامنه ای دانلود فرمایید.

پسورد فایل: www.downloadha.com

لینک دانلود – ۱٫۱ مگابایت

دانلود نرم افزار سون زیپ استخراج فایل های فشرده شده

دانلود نرم افزار سون زیپ استخراج فایل های فشرده شده

دانلود نرم افزار ادیوس برای تدوین ویدیوکلیپ های مذهبی و فرهنگی Edius v6.02

امروزه نرم افزارهای بسیاری برای انجام عملیات میکس و مونتاژ ارائه می شود و مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. اگر در انجام کارهایتان به انجام میکس و مونتاژ نیازمند هستید ، می توانید از نرم افزارهای مختلفی که در این زمینه ارائه می شود بهره مند شوید. یکی از قدرتمند ترین و کامل ترین نرم افزارهای ارائه شده در این زمینه نرم افزار Grass Valley Canopus Edius v6.01 2011 است. این نرم افزار امکانات بسیار کاملی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید به بهترین شکل فایل صوتی و تصویری خود را ویرایش نمایید. این نرم افزار حرفه ای دارای قابلیت های بی شماری است که قطعأ برای آن دسته از کاربران که سروکار زیادی با میکس و مونتاژ دارند می تواند مفید فایده واقع شود. از جمله این قابلیت ها می توان به سرعت رندر بالا ، استفاده بهینه از منابع سیستم ، امکان تغییر سایز فیلم ها و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. همچنین این نرم افزار کارکرد فوق العاده ای در زمینه کار با کیفیت های بسیار بالا (Full HD) دارد و از فرمت های بسیاری پشتیبانی می کند که این امر موجب بی نیاز شدن از تبدیل فایل ها برای ویرایش می شود. Canopus Edius دارای افکت های بسیاری است که می توانید آنها را با توجه به نیاز خود اعمال نمایید. در این ورژن  امکان کار با AVCHD به صورت Real Time و Full Resolution ، امکان رایت خروجی بر روی Blu-ray وجود دارد و همچنین این نسخه سازگاری کامل با ویندوز سون دارد.

دانلود نرم افزار ادیوس به همراه آموزش

 

پیوندهایی برای آموزش نرم افزار ادیوس :

آموزش آنلاین ویدیویی ادیوس  

نسخه آموزش اصلی گراس ولی به زبان انگلیسی 

آموزش نرم افزار ادیوس به زبان فارسی Learning Software Edius 

آموزش نرم افزار Edius 

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Edius 

دانلود نرم افزار :

دانلود نرم افزار از راسخون


نظر

  1. حسین

    سلام.من کار تدوین فیلم و ساخت کلیب برای هییت خودمون با این نرم افزار ادیوس انجام میدم.عشقی گفتم چون دیدم سایتتون قشنگه و سنگری از سنگرهای محازیه.کار کوچولو داشتید خام بفرستید کلیب تحویل بگیرید.البته زیاد وقت ندارم مشغول بایگاه خودمون ام. ولی در حد ۱-۲ دقیقه میتونم براتون کلیب بسازم.
    اشتباه نکنید ..کسی بول نخواست..ما برای هییت و سنگر های مجازی رایگان کلیب می زنیم.همون جور عشقی توی سایتتون آمدم دلم خواست این رو بگم.
    یا حق

    • محسن بهرامی

      سلام برادر حسین
      مخلص شما و عشق حسینی تون هم هستیم
      ایشالا هر جا هستید موفق باشید در خدمت به اسلام عزیز و انقلاب
      کار پیش اومد خبرتون میکنیم ایشالا عزیزجان
      لطف دارید به سنگر
      التماس دعا
      یا علی