سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

شکر خدا توفیقی بود در استان لرستان که سکونت داشتیم زیبایی های خلقت الهی را درک می کردیم و هر از گاهی با دوربین ثبت هم انجام می شد. خوشا به حال شهید عبدالله خسروی که در چنین استان زیبایی بالید و رشد کرد و سرباز ولایت شد و به درجه ی شهادت تحت امر ولی فقیه رسید. شکی نیست هر کس ولی فقیه را در حد شهید شدن یاری کند قطعا امام معصوم را نیز اگر درک می کرد یاری می کرد.

اگر برادر و یا خواهری جهت چاپ شخصی و نه استفاده ی تجاری تصویر با کیفیت بالا خواستند ایمیل بفرستند تا براشون ارسال شود.

برای استفاده تجاری و خرید حق چاپ تصاویر نیز ایمیل بفرستید.

پوستر آبشار بیشه

مخملکوه در حوالی منطقه ی ریمله

آبشار زیبای شوی

مخملکوه وقتی آفتاب بر دامنه ی آن می تابد

مخملکوه در منطقه ی تنگه حسن

مخملهای مخملکوه لرستان از نزدیک

مخملهای مخملکوه لرستان از نزدیک ۲

مخملهای مخملکوه لرستان از نزدیک ۳

دامنه ی مخملکوه در منطقه ی سرمرغ

ستیغ زیبای مخملی مخملکوه در تنگه ی شبیخون

دره ی زیبایی در هفت حوض پیریجد

مخملکوه لرستان

درخت بلوط زیبا و سنگهای مخملی

مخملکوه در منطقه ی پیریجد

رودخانه ی سراب کهمان در سایه ی درختان عظیم گردو

اعماق مخملکوه در منطقه ی سرمرغ

دامنه ی اسبیکو در کنار روستای پاپی خالدار

دامنه ی اسبیکوه از فراز ارتفاعات جاده ی الشتر

رودخانه ی منطقه ی سنگ تراشان و رودی که آب آبشار وارک به آن می ریزد

رودخانه ی آبشار شوی

دریاچه ی گهر

دریاچه زیبای کوهستانی گهر اشترانکوه

یادش بخیر ، اولین بار که شوی رفتیم برا خودش رکوردی بود ۱۲ ساعته رفتیم و برگشتیم… تازه رفتنی راهو گم کردیم ۶ ساعت تو راه بودیم…۴ تا بودیم خودم و فرزاد سمیع و رضا میرجلیلی و یک پیرمرد ازنایی اهل کوه…

یادش بخیر رضا میرجلیلی اومد جوانمردی کرد کوله ی پیرمرده رو انداخت رو شون… همین قدر بگم که صلواتی شد تا آخر اون برنامه ما صداشو از ته چاه میشنیدیم… حالا واس خودش بابا شده…. ای روزگار… ایشالا باید برا پسرش اون قضیه رو تعریف کنم…. این حاج فرزاد هم که هر چی بهش میگم ازدواج نمی کنه

ایشالا عید باید برم قهفرخ یک ده روز خونشون تحصن کنم خانوادش یک فکری به حال این جوان معذب بکنن…. حیفه چار روزه دنیا رو آدم تنها برا خدا کار کنه … اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی….. و اگر نشد……فرادی

بگذریم این عکسهای همون سفر اوله که یک روزه رفتیم شوی و برگشتیم…

 

رودخانه ی آبشار شوی در گذر از صخره های هولناک دره ی شوی

آبشار زیبای شوی یا تله زنگ ۲

آبشاری در مسیر آبشار شوی

آبشار زیبای شوی یا تله زنگ ۳

آبشار زیبای شوی یا تله زنگ ۴

آبشار زیبای شوی یا تله زنگ ۵

آبشار زیبای شوی یا تله زنگ ۶

آبشار زیبای شوی ۲

آبشار زیبای شوی

 

  1. فرزاد

    سلام داش محسن عزیز
    ارادت ما را از راه دور پذیرا باش.
    من در نظر دارم چند تا از این پوسترهای قشنگ را چاپ کنم و تو دانشگاه بزنم به دیوار اتاق. شاید هم به دوستان دیگر هم دادیم.
    شما ورژن با ابعاد بزرگتر از این پوسترها را داری؟ هر چه کیفیت بالاتر باشه بهتر در میاد.
    یا علی


    • محسن بهرامی

      سلام خدا بر داش فرزاد عزیز
      شما لطف داری برادر.. ارادتت رو عشق است
      خیلی هم عالیه
      بله کیفیت بالاتر هم هست ایشالا سه روز دیگه ایمیل می کنم خدمت شما…
      یا علی


  2. فرزاد

    خصوصا پوسترهای آبشار شوی


    • sam

      سلام آقا محسن تصاویر بسیار زیبایی بود. راستی من دوست خواهر دوست شما هستم .موفق باشید


      • محسن بهرامی

        علیکم السلام
        لطف دارید
        ممنون
        التماس دعا


  3. ایمانی

    سلام جناب بهرامی عزیز. من اهل لرستانم و به طبیعت لرستان علاقه خاصی دارم. میشه لطف کنید پوستر آبشار بیشه (برای استفاده شخصی) برای من ایمیل کنید.
    eajaz14@chmail.ir
    راستی من دوست داشتم آبشار شوی متعلق به لرستان باشد، اما متاسفانه طبق تحقیقات زیادی که انجام دادم متوجه شدم که درحوزه استحفاظی دزفول قرار داره و از توابع سردشت دزفوله. اما به خاطر اینکه مسیر عبور آن از لرستان میگذره میتوان اون رو جزو آثار گردشگری لرستان نیز به حساب آورد. در ضمن من تصاویر زیبایی از آبشار شوی دارم که خیلی زیباتر از این تصویری است که شما اینجا زدید. البته اونها را در اینترنت و در سایتهای خارجی و با زحمت زیاد یافته ام و به سادگی نمی توانید آن ها را بیابید. اگه خواستید اونها را براتون میفرستم (اگر ایمیتان را برایم بفرستید)
    خوشحالم که اهل ولایت فقیه هستید. موفق باشید.

براتون ایمیل شد برادر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی