سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

شکر خدا اخیرا بازی های کارتی و نقشه ای (Board Games) مذهبی خوبی در کشور تولید شده است. به زودی بازی های دیگری از همین گونه را نیز در سنگر معرفی خواهیم کرد. این بازی زیبا برای دو نفر طراحی شده است. در بسته ی این بازی یک کتاب آموزشی و دو بازی دیگر هم تدارک دیده شده است. ناشر این بازی نشر براق است و دوستان می توانند برای تهیه آن با این انتشارات تماس بگیرند. (اینجا)

بازی اسلامی کلید بهشت نماز

تصویر بازی اسلامی کلید بهشت

سلام برادر
خدا قوت
کارگروه سایبری هیئت مساکین الزهرا .س بازم برای هم استانی های عزیز با توجه به گسترش روزافزون فضای مجازی و کم بود سایت های مذهبی و هیئتی در سطح استان و شهرستان دست به کار شده ایم تا این کمبود رو جبران کنیم،البته با همکاری دوستان و انتشار این پست و درج بنر زیر در قسمت تبلیغات سایت خود ،انشالله ..
لینک پست:
http://masakin.ir/?p=3241
لینک بنر (گیف):
http://www.masakin.ir/dl/Design_Site_Masakin.gif
………………….
کاگروه سایبری هیئت مساکین الزهرا (س) با بهره گیری از جدیدترین متد روز دنیا در جهت پیاده سازی وب سایت های داینامیک آماده ارائه خدمات در زمینه طراحی و پیاده سازی وب سایت در عرصه های مذهبی، اداری، تجاری، صنعتی، آموزشی و خدماتی، بازاریابی اینترنتی، رشد و گسترش تجارت و یا خدمات مشتری در محیط اینترنت می باشد.
· مناسب با هر بودجه(تخفیف ویژه برای هیئت های مذهبی)
· سرعت در پیاده سازی و اجرا
· متفاوت در طراحی و کیفیت بالا
· پشتیبانی سریع و طولانی مدت و امنیت بالا

طراحی سایت مذهبی
کاگروه سایبری هیئت مساکین الزهرا (س) برای آسان کردن مسیر دوستانی که علاقه به راه‌اندازی وب سایت دارند تخفیف ویژه‌ای درنظر گرفته شده است. شما می‌توانید سایت مذهبیتان را خودتان و بدون نیاز کمک دیگران، مدیریت و بروزرسانی نمایید. طراحی شامل آموزش رایگان مدیریت سایت است که طی دوره ای برای شما تهیه شده مفاهیم اولیه وب و همچنین نحوه ی ارسال مطلب به سایت به شما آموزش داده خواهد شد.

امروزه راه اندازی سایت مذهبی یکی از مهم ترین اقدامات در عرصه ی دین و فرهنگ می باشد .
با گسترش جامعه ی مجازی ، کاربران اینترنتی ، اکثر نیاز های خود را در این محیط برآورده می کنند ، از قبیل خرید اینترنتی یا مطالعات اینترنتی و … ، پس بنابراین یکی از نیاز های هر فرد جواب گویی به احساسات و عواطف آنها و همچنین پاسخگویی به نیاز های دینی آنها است ، که در این زمینه سایت های مذهبی نقش مهم و اساسی دارند ، گروه طراحی سایت پیشروانفورماتیک مفتخر است تا به حال سایت های متعددی را در این زمینه راه اندازی و طراحی نموده است .
اگر شما مدیر یک هیئت هستید و یا می خواهید مدیر یک هیئت مجازی و به عبارت دیگر میزبان یک حسینیه ی مجازی باشید از امروز کار طراحی سایتتان را به کاگروه سایبری هیئت مساکین الزهرا (س) بسپارید.
……….

با تشکر

 

 

سلام برادر
احسنت
خدا قوت بده
ایشالا هیئات اهمیت فضای مجازی رو درک کنند و استقبال کنند
التماس دعا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی