سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

حاج آقا احمد میرعمادی، سید عزیزی که این روزها به عنوان نماینده ی امام خامنه ای عزیزمان میهمان سرزمین لرستان ماست حقیقتا از نوآورترین و خلاق ترین ائمه ی جمعه ی کشور هستند، شاید اگر برخی از نوآوری های ایشان در استان که تاکنون مورد توجه شما قرار نگرفته است را بشنوید باور نکنید که این همه نوآوری و خلاقیت محصول مغز متفکر این موهبت الهی به استان ماست…. چندی پیش همین طرح شمیم خدمتی که در کنار نماز جمعه ارائه می شود را در گوگل سرچ زدم دیدم فقط در لرستان اجرا می شود…دقیق تر که شدم دیدم ظاهرا از ابتکارات ایشان است…. ایشان اعتقاد بالایی به کار ستادی و تشکیل ستاد های زکات و احیای امر به معروف ونهی از منکر و …. دارند….خداوند توفیق قدرشناسی ایشان را به همه ی ما عنایت فرماید….

هر چه اعتبار رسانه ای حاج آقا میرعمادی عزیزمان بالاتر رود به تبع آن قدرت نرم ایشان افزایش می یابد… هر چه مردم بیشتر ابراز ارادت و جان نثاری برای این هدیه الهی به لرستان نمایند ایشان با قدرت بیشتری می تواند از اسلام و انقلاب دفاع کند… البته این به معنی نقد نکردن حرف ها و افعال حاج آقا نیست اما در اسلام قدرت حاکمیت به پشتوانه اطاعت و تبعیت مردم است یا بهتر بگویم در اسلام امام جامعه با قدرت نرم بر جامعه حکومت می کند (به تعبیر امام راحل بر دلها حکومت می کند) نه با قدرت سخت و زور سرنیزه….

لذا بر همه ماست که این قدرت نرم را برای امام جامعه مان حضرت امام خامنه ای و برای نماینده های عزیز و محبوب ایشان روز به روز بیش از پیش فراهم کنیم….

در هر حال امیدواریم از کسانی نباشیم که خدای ناکرده نماینده امام جامعه مان را همانند امام جامعه پشتیبانی نکنیم…. شکی نیست فردا روزی که حضرت حجت ظهور کنند نیز ایشان امام جمعه ای برای خرم آباد و نماینده در لرستان خواهند داشت که چه بسا همین عزیز خدا حاج آقا میرعمادی بزرگوار باشند….

باید از نماینده امام خامنه ای و نظرات ایشان تا پای جان دفاع کنیم و بدانیم که جان دادن در راه دستورات امام جمعه عزیزمان همانند جان دادن در راه امام جامعه مان حضرت آیت الله خامنه ای شهادت در راه خداست….

والعاقبه للمتقین

الهم اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه والممتثلین لاوامره و الذابین عنه و المسارعین الی قضاء حوائجه…..

برای دریافت سایز بزرگ با ذکر یا علی روی تصویر کلیک فرمایید.

وستر ماموریت ویژه ی امام خامنه ای به حجت الاسلام سید احمد میرعمادی درباره احیای حوزه علمیه لرستان

پوستر ماموریت ویژه ی امام خامنه ای به حجت الاسلام سید احمد میرعمادی درباره احیای حوزه علمیه لرستان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی