سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

یادی از مرحوم حاج مهدی حسنی گودرزی

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
اول شهادت امام صادق علیه السلام بزرگ منتشر کننده ی میراث علمی نبی اکرم رو به همه شما پیروان علمی و عملی حضرتشان تسلیت عرض می کنم ان شاء الله که در مراسمات از دعای خیرتون فراموشمون نمی فرمایید دوم تبریک عرض میگم که این ایام دستی ابالفضلی یک بار دیگر ابالفضل گونه امان نامه ی سردمداران شیطان را پس زد و عباس گونه شاه تیر سوم خردادی اش، شهپر شاهین حرمله های زمان را در آسمان خرد نمود که از چنین دستی جز این انتظار نیست حفظه الله مع امامه العزیز الی ظهوره الشریف. سوم این که همان طور که پیش تر عرض شده بود لازم می دونم ذکر خیری کنم از پسر خاله ی مرحومم که زمستان گذشته به دیار باقی کوچ کرد. اخیرا که دوباره ایمیل ها و گپ های مجازیم رو با این عزیز مرور می کردم دیدم که کسی که پیش نهاد تبدیل وبلاگ به سایت رو بهم داد و هم خودش دامنه ای که برای خودش گرفته بود رو بهم داد و هم همه ی مطالب وبلاگم رو به سایتی که خودش قالبش رو طراحی کرده بود و روش ورد پرس نصب کرده بود برد همین داش مهدی مرحوم بود. خدا رحمتش کنه سایت دایی شهیدمون هم کار خودش بود. چه شب ها که بیداری می کشید و حملات سایبری به قرارگاه سایبری تبیان لرستان رو دفع می کرد. اصولا ورود بنده به دنیای مجازی به عنوان یک نیروی فنی و طراح و راه اندازنده ی سایت کار ایشون بود.

اعلامیه ترحیم مرحوم مهدی حسنی گودرزی

اعلامیه ترحیم حاج مهدی حسنی

یه بار که سایت دایی شهیدمون هک شده بود کلی شاکی شده بود و توی ایمیلی برام نوشت:
سلام محسن جان
مخلصم
کمک میخوام برای سایت دایی
ملعون ها هکش کردن ، تصمیم گرفتم از اول بیارمش بالا
تمام
و از اول آوردش بالا.
یه بار هم از یه شرکت شاکی شده بود بهم ایمیلی داد با این متن:
سلام برادر ؛
یک شرکت هاستینگ هست که به تعداد زیادی از مردم ستم کرده و خیلی شاکی داره
اشالله با بازنشر این متن و لینک ها توی اینترنت و وبلاگت و هرجایی که میتونی مردم رو آگاه کنیم
من یک ماه برای این شرکت کار کردم و بعد از اینکه دیدم چه کلاهبرداری هایی میکنن و مردم رو مورد ستم قرار میدن لازم دونستم از شرکت سریعا استعفا بدم و این متن رو تنظیم کردم و نشر دادم توی اینترنت
ممنونم
تمام

یه بار هم سایت خودم هک شده بود نوشت:
سلام حاجی
حاجی بارها سایتت هک شده و فایل های خارجی آپلود شده روش قبلا
فایل های غیر اخلاقی و ناپسند
شما و ما نمیدونستیم چون فایل ها مخرب نبودن و فقط حاوی متن های مشکل دار بودن که الحمدلله نتونستن روی صفحه اول بذارن و آبرو ریزی کنن
الان متوجه شدم
توی بحث بک آپ اکانت شما هم به مشکل خوردم
باید دستی انتقال پیدا کنه
یه فرصتی بذار با هم کاراشو بکنیم
سایتتو بررسی کن توی صفحه اول کلی فایل اچ تی ام ال غیر اخلاقی هست خودت ببین
تاریخ هاشم مشخصه مربوط به کی بوده که آپلود شده
:|
متاسف شدم حاجی
تمام
یه بار هم پیام داد که تبلیغ کنم حاضره به صورت رایگان برای مساجد و گروه های حزب اللهی سایت راه بندازه و من هم تبلیغ کردم توی کانالم.
حرف و خاطره زیاده ولی از همه مهمتر اینکه با امام رضا ارتباط خاصی داشت... با این که تو قضیه ی ازدواج کسی تو خانواده جدیش نگرفته بود ولی با توسل به امام رضا بیست و یک سالگی عقد کرد و از امثال ما جلو افتاد.
شنیدم این اواخر قرار بوده جذب پلیس فتا بشه ... حقیقتا از برترین های لرستان در زمینه شبکه و وب بود... خداوند ان شاء ازش قبول کنه و با اولیاء خودش محشورش کنه به عنایت امام رضا علیه السلام و به برکت صلوات و قرائت فاتحه ...

حاج مهدی حسنی

حاج مهدی حسنی و محمد حسن خودمون

حاج مهدی حسنی در منزل آیت الله بروجردی در بروجرد

آقا مهدی در منزل آیت الله بروجردی در بروجرد

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۵
محسن بهرامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی