کلیدهای اصلی کار رسانه ای در شرایط فعلی
چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۴۳ ب.ظ
1: تقویت و پشتیبانی رسانه ای مجاهدت نیروهای پزشکی
2: مقابله با بزرگ نمایی ویروس توسط دشمن و ضعیف نمایی کشور در مقابل آن
3: توصیه به رعایت نکات بهداشتی در حد لازم نه بیش از حد و نه کمتر از حد
4: دفاع از مقدسات در مقابل هجمه ی دشمن به آنها به بهانه کرونا
5: امید بخشی به جامعه برای گذر از شرایط ناپایدار کنونی
6: تاکید بر جهانی بودن مشکل و عدم اختصاص آن به ایران و عملکرد قابل قبول ایران و حتی بهتر از دیگران
7: تایید و حمایت از صداقت و شفافیت ایران با مردم خود در بحران ها
8: تقویت روحیه همیاری و بسیج عمومی ایران به عنوان نقطه قوت ویژه ی ایران از عصر شاهنامه تا کنون
9: ترویج اخبار ورود جهادی همه ی نهادها برای مقابله با کرونا به جای اخبار تعطیلی کشور
10: ترویج راه کارهای مدبرانه و همراه با تدبیر برای از سرگیری فعالیتهای تعطیل شده همراه رعایت نکات بهداشتی
۹۸/۱۲/۱۴