سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

شهرک معارفی امسال از نمونه ی مشابه پارسال بسیار بهتر شده است، حقیقتا قابل الگوبرداری و تکرار است.... 160 هزار بازدید در نوروز امسال دستاورد این شهرک بود.

شهرک معارفی افزون‌ بر ارائه آموزه‌های اسلامی در قالب بازی و سرگرمی در تلاش برای اثرگذاری بیشتر به مخاطبان خود به ویژه کودکان و خردسالان اقامات زیادی انجام داده است؛ خردسالان، کودکان، نوجوانان و دیگر گروه‌‌های سنی در شهرک معارفی ضمن داشتن اوقات فراغت شاد و مهیج، جوایز و هدایای را نیز دریافت می‌کنند که دریافت این جوایز سبب نقش بستن خاطره خوبی از زیارت کریمه اهل‌بیت سلام‌الله علیها در ذهن افراد شده و آن‌ها را نسبت به آموختن معارف اسلامی تشویق می‌کند.

شهرک معارفی شهربازی اسلامی

شهرک معارفی

از مهم‌ترین رویکرد‌های شهرک معارفی ارائه مدل شهر بازی دینی در سطح کشور است؛ به این معنی که در این شهرک تلاش شده در مقیاس کوچک با کمک کارشناسان مذهبی، روحانیان و با استفاده از ابزارهای متداول در دسترس مردم یک شهر بازی دینی ارائه شود. شایسته است که در کشور اسلامی،‌ شهربازی اسلامی و دینی تکثیر پیدا کرده و در شهرهای دیگر نیز به مرحله اجرا برسد.

باید بدانیم که شهربازی‌هایی که برگرفته از فرهنگ غرب است، تنها سبب تخلیه انرژی بازدیدکنندگان خود می‌شود، ولی در شهربازی اسلامی افراد ضمن تخلیه انرژی خود، در یک فضای با نشاط در قالب بازی و سرگرمی با آموزه‌های دین اسلام آشنا شده و معرفت‌شان نسبت به اهل‌بیت علیهم السلام افزایش می‌یابد.

به تعبیر دیگر، در شهربازی اسلامی که نمونه کوچک آن شهرک معارفی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها است؛ نتیجه ورود و خروج افراد به این مکان‌ها افزایش معرفت‌شان نسبت به آموزه‌های اسلامی است.

برای اطلاع بیشتر از این شهرک به این پیوندها مراجعه بفرمایید.

همچنین اینجا و اینجا و اینجا و  اینجا و ...

---------------

پی نوشت:

اخرین شکر خدا دی وی دی فیلم و فایلهای گرافیکی دکور و محتوا و تصاویر استفاده شده در نمایشگاه هم ارائه شده است که عزیزانی که علاقه مندند این شهربازی اسلامی را در شهر خود بازآفرینی کنند می توانند از این فیلم ها و محتواها استفاده ی وافی را ببرند...

ان شاء الله این حرکت فراگیر شود...


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی