سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

سنگر مجازی جنگ نرم و دفاع از اعتقادات شهید عبدالله خسروی لرستان

یادداشت تحلیلی و خاطره، پوستر، مصاحبه، کلیپ صوتی، فیلم سینمایی و مستند ، بازی و....

علامه مصباح یزدی حفظه الله:
می‎گویید انتقاد را دوست داریم ولی دروغ می‎گویید
این رفاهی که به دروغ وعده می‎دهند به چه قیمتی است!؟ 
فروش عزت ملت در برابر چند دلار!؟ زهی خیال باطل!
متهم می‌کنند به بی سوادی و کم فهمی و کج فکری و چیزهای دیگر؛ اینها خودشان نصیحت خدا و پیغمبر است؛ "ان ارید الا الاصلاح ما استطعت و لکن لا تحب الناصحین" دوست نمی‌دارید کسی که شما را نصیحت کند و از شما انتقاد کند، می‌گویید انتقاد را دوست داریم و حق با مخالف است، ولی دروغ می گویید؛ طاقت شنیدن یک جمله گل ندارید.

دانلود فیلم در ادامه مطلب

آیت الله مصباح یزدی

علما و بزرگان و کسانی که وارث این انقلاب هستند یا از خانواده‌هایی هستند که چند تا از فرزندانشان شهید شدند آن‌ها دارند شما را نصیحت می‌کنند می‌گویند گول آمریکا را نخورید، دنبال این راحتی خیالی نروید، دروغ است نخواهید رسید به این رفاهی که به شما وعده می‌دهند تازه اگر برسید به چه قیمتی عزت این مردم را می‌فروشید و خونهای هزاران شهید را در طول این سی و چند سال به باد می دهید برای اینکه چند روز چند دلار از پولتان را برگردانند؟ زهی حماقت!

ارزش‌های خدا را یادتان نرود؛ مردم برای چه انقلاب کردند؟ امام برای چه انقلاب کرد؟ مردم برای چه این همه کشته دادند؟ برای اینکه نانشان ارزان شود؟ مادری که کفن به قامت جوان‌های خود می‌پوشاند، نه یکی، دو و سه جوان خود را، بعد یک قطره اشک نمی‌گذاشت که از چشمش بیاید، این برای شکمش بود؟ 

چرا داریم ارزش‌ها را فراموش می‌کنیم؟ بدترش این است که به پای امام و رهبری هم بگذاریم بگوییم که این کاری که می‌کنیم پیروی از امام است و پیروی از مقام معظم رهبری. 

درس اخلاق : چهارشنبه 16 بهمن 92

دانلود فیلم این بیانات استاد مصباح یزدی حفظه الله اینجا و اینجا و اینجا



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی